/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mail mappe Win Live mail, windows 8,1
Fra : EiHaBr
Vist : 280 gange
500 point
Dato : 06-07-18 09:00

Ved nogen hvor den mappe ligger med Mails i, til Windows live mail, jeg bruger windows 8.1
Eller ved nogen hvordan man finder den, jeg har sku så meget liggende på pcérn, det er svært at kigge det hele igennem. Man må ju kunne tømme mappen eller dele af den måske, det må da være det nemmeste måde at gøre det på.
Kender nogen dette.

mvh Eigil

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 06-07-18 13:12

Prøv at se her
Citat
C:\Users\(Username)\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 06-07-18 13:14

Det normale ville vel være at slette sin mails i programmet....

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-07-18 23:06

Jeg har forsøgt efter dit råd for-lækker, men syntes ikke jeg kan finde den. Gad vide om mappen er inddelt som i programmet i flere mapper.
Det er fordi jeg har rigtig mange mails liggende og i programmet kan man kun slette en hvis antal hvor meget husker jeg ikke, derfor fik jeg tanken, det må kunne slettes på en nemmere måde men det er da svært at finde ud af, øv. Jeg elsker alt der er nem og logisk.

Tak for indlæggene.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-07-18 07:26

Du kan da bare åbne dit mailprogram, og så slette de mails du vil af med, i de forskellige mapper med mails!

Sådan gør de fleste da, uden at behøve at lede i mapper på PC'en, hvor man kan komme til at slette filer der er nødvendige for programmets funktionalitet!

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 26-07-18 08:26

Nej dine mail er ikke inddelt som i mail programmet, men ligger som en EML fil på den givne adresse. Du skal gøre som jeg tidligere skrev - slet de mails du ikke vil have i mail programmet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-07-18 09:56

Kan du ikke slette mails hos din udbyder? og så opdatere/ synkronisere dit mail program

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-09-18 09:21

Ja det er jo nemt nok at slette mails i mail programmet, men den vil ikke slette ret mange ad gangen og hvis der ligger nogle tusind mails er det meget tidskrævende.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-09-18 09:22

De mails jeg vil gemme har jeg i mapper og dem der ligge i indgået post mappe vil jeg gerne lære at slette hurtig og nem.