/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
2 x åbning
Fra : sdam
Vist : 327 gange
500 point
Dato : 05-07-18 09:02

Når jeg vil åbne en ny fane, til en ny side, kommer den og åbner en ekstra side - sammen med den jeg har bedt den om. Det er møg irriterende, men hvad skyldes det?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 05-07-18 09:07

Med hvad åbner du hvor?

Det har jo sikkert noget med en indstilling at gøre kan jeg jo gætte på!

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 05-07-18 09:26

Det har du sikkert helt ret i, men hvordan får jeg det stoppet...?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 05-07-18 11:43

Den ekstre side den åbner er der en reklame? for så har du sikkert noget skidt i maskinen.

Jeg bruger selv Superantispyware til at fjerne den slags, den kan fås her:

https://www.superantispyware.com/

Tag de frie version.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 06-07-18 09:09

Det må der være nogen der ved mere om, jeg har set et sted hvor den skriver åben altid i ny vindue, så kommer de jo på række oven i hinanden så vidt jeg ved. Der kommer nok en der ved mere præcis hvordan.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-07-18 14:00

Citat
Det må der være nogen der ved mere om,

Hvilken browser?
Er det Crome går du ind i indstillinger og VED OPSTART ændrer du til hvad du ønsker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-18 15:48

Hvilken browser bruger du, for hver sin browser har sin egen indstilling.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 27-07-18 17:48

Google Chrome....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 28-07-18 10:23

Start chrome browseren
Klik oppe til højre på de 3 prikker og vælg indstillinger
Rul ned af siden til afsnittet "Ved opstart"
Klik prikken "Åbn en bestemt side eller en række sider"
Lidt til højre er der 3 prikker klik på dem og vælg rediger
Nu er det muligt at du ser 2 stk internet adresser ...........fjern den du ikke vil have
Eller fjern begge og skriv en ny adresse eks google.dk
Luk og åbn browseren
Nu skulle det gerne se sådan ud

https://www.google.dk/

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 01-10-18 09:15

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind