/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Skat
Fra : mig-selv
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 04-07-18 08:23

Kan man betale med andet end Dankort på deres side.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 04-07-18 08:40

Kig efter!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-07-18 09:22

Du kan betale via Netbank, Nets Leverandørservice, MobilePay og Visa/Dankort eller Dankort.

https://skat.dk//SKAT.aspx?oid=2234894

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-18 10:11

Ups, det var virksomhed...

Har du betalt for lidt i skat, kan du betale din restskat med dankort eller via din netbank.
https://www.borger.dk/oekonomi-skat-su/Skat/Betale-restskat

https://www.borger.dk/oekonomi-skat-su/Opkraevning

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-07-18 11:12

Citat
Kan man betale med andet end Dankort på deres side.
Jep, du udfører bare en helvedes bunke sort arbejde, sætter de sorte ind på en nyoprettet konto i Danske Bank, som herefter sørger for, at de sorte bliver vasket hvide - og selvfølgelig da, laver Den Danske Bank en pengeoverførsel til Skattefar.

Herved glæder du en masse mennesker.

1. Dem, der har fået udført arbejdet billigt.
2. Dig, som har tjent dem.
3. Danske Bank har fået en ny kunde.
4. Skattefar

Fortsat god dag!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-18 12:23

Det var nærmere betaling for omregistrering af køretøj.
For et par år siden syntes jeg der var andre muligheder end lige Dankort - og hvis ikke er det vel en form for ´diskriminering´ af borgerne, altså dem der ikke har et Dankort.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-07-18 12:53

Det må da være fåtallet, der ikke har et Dankort, og som også skal omregistrere et køretøj

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-07-18 14:45
Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-18 19:49

Tak for svaret katekismus.