/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hotel
Fra : omahexen
Vist : 629 gange
200 point
Dato : 28-06-18 07:58

Jeg skal her i juli måned til Rottweil,som ligger ca.1.100 km nede i Tyskland,da jeg desværre er blevet alene,gider jeg ikke køre strækningen i et hug,er der nogen der kender et hotel sådan ca.midtvejs,og tæt på motorvejen,hvor man kan overnatte ?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 28-06-18 10:28

Hvis du har en smartphone, så brug en app til at finde et hotel undervejs.
Sæt placerings oplysning til på telefonen, så den ved hvor du er henne, og du får så vist indkvartering i nærheden!

Jeg har flere gange rejst rundt i Asien, og har kun brugt app's til at finde indkvartering, og det fungerer 100% ok.

Booking.com - er rigtig god på telefonen, og giver dig en god pris.
Agoda - Ligner booking.com
Hotels.com - samme som foregående

Men søg altid hotellet på Google først, da prisen på værelserne bliver vist for de forskellige app's, og man booker så igennem den app der er billigst - for det samme værelse

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 28-06-18 14:48

Rådene foran er OK, men jeg mener du kan få mere ganv af at benytte "Links und Rechts Der Autobahn." Linket er: https://linksundrechts.com/

Det er en glimrende bog (fås nu også som app til din mobil) der indeholder glimrende vejkort over de tyske motorveje og regioner og oversigter over hoteller og kroer med markering af kvalitet og priser.

Jeg har tidligere rejst meget i Tyskland og kørte altid efter Lnks unde Rechts. Det var ofte de skønneste landsbyer med 1800-tals eller middelalderhoteller, man kom til at bo i Og det er fantastisk, at denne glimrende publikation stadig findes - den er mindre kommerciel, men mere interessantend booking.com, tripadviser ettc.

Jeg vil vove at påstå, at med Links und Rechts kan du gøre rejsen og opholdet i Tyskland til en oplevelse. Tyskland er meget mere end et gennemkørselsland. Især, når man kommer lidt udenfor motorvejene.

Her er linket igen: https://linksundrechts.com/

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 28-06-18 18:23

Jeg kender Tyskland særdeles godt,men ville gerne have et tip til ovenstående spørgsmål.Min tanke var,om nogen havde erfaring med et hotel,da jeg vil være på den sikre side,og derfor vil reservere et værelse.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 30-06-18 08:42

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar