/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Tilbygning
Fra : Skram
Vist : 385 gange
70 point
Dato : 30-06-03 10:16

Er der nogen, der kender et håndværkerteam i nærheden af Liseleje, der til rimelige betalinger kan lave en 35 m2 udbygning på mit sommerhus.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 70 point
Dato : 30-06-03 17:29

Nu er der vel ikke tale om "sort" arbejde???

MVH

Godkendelse af svar
Fra : Skram

Dato : 30-06-03 17:33

Tak for svaret viskinge.
Nej der er bestemt ikke tale om sort arbejde. Jeg har en fornemmelse af, at kvm.-prisen er ca 7-10.000 kr. da der både skal fundament, elarbejde, tømrerarbejde og vvsarbejde i forbindelse med et baderum. Jeg leder bare efter håndværkere, der kan give et godt tilbud, så jeg kan få sat det hele igang.

Kommentar
Fra : Skram

Dato : 30-06-03 18:55

Der er bestemt ikke tale om "sort" arbejde, men jeg har problemer med at finde håndværkere, man kan være sikker på er gode og leverer varen til den rigtige pris.

Kommentar
Fra : jrbyg

Dato : 29-08-03 23:15

Med hensyn til en tilbygning så er det noget vi kan klare, men det er vel sat igang da dette indsalg er fra 6 md, men ellers kan vi komme med fast tilbud. da vi lever af dette. mvh TP jr.ejendomsrenovering