/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fejl
Fra : kivi
Vist : 222 gange
100 point
Dato : 26-06-18 11:13

er der en som kan fortælle mig hvordan jeg retter denne printerfejl " 0x000007a " det som har kunne finde er det ikke lykkes at rette fejlen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-18 11:19

Den fejlkode relaterer sig til blå skærm fejl

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 26-06-18 11:30

Hvad sker der? Hvad er det for en printer?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 26-06-18 11:49

det hp 5610 når jeg vil teste den kommer den meddelse frem jeg har prøvet sfc og andre ting men uden resultat

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-18 18:13

Prøv https://support.hp.com/dk-da/document/c03287491

Download og kør HP Print and Scan Doctor
Installer HP Print and Scan Doctor på den computer, der er sluttet til printeren.
Kontroller, at printeren er tændt og tilsluttet computeren.
Download HP Print and Scan Doctor, og følg derefter anvisningerne på skærmen for at installere og åbne værktøjet.
På velkomstskærmbilledet skal du klikke på Start for at få vist en liste over tilgængelige printere.
Vælg din printer på listen, og klik derefter på Næste.
Hvis din printer ikke findes, eller der er registreret et problem med forbindelsen, skal du klikke på Mit produkt er ikke på listen, eller vælg din forbindelsestype, følg anvisningerne på skærmen, og klik derefter på Prøv igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-18 10:23

Er der installeret printer driver.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-06-18 07:41

ja

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 02-07-18 07:55

Tak for svaret poten.