/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Den Danske Bank
Fra : alan57
Vist : 349 gange
200 point
Dato : 26-06-18 08:20

Så er den galt igen, med kriminalitet i den Danske Bank og det vil med sikkerhed ikke blive det sidste der vil komme fra den bank, hvor meget skal de have lov til før folk skifter væk fra denne såkaldte bank, se at få skiftet til en anden bank så de kommer til at mærke folkets vrede, hvorfor er disse bankfolk ikke fængslet med det samme, havde det været en lille tyv eller en narkoman var han, hun fængslet så hurtigt at han eller hun havde fået tilbagestrøget hår.
vågen nu op og få skiftet til en anden bank.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-06-18 08:33

Banditter i habitter er hvad det er!

Det eneste man kan gøre er at stemme med sine fødder = Bevæge sig hen i et andet pengeinstitut der ikke er sovset ind i den slags kriminalitet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-06-18 10:07

Citat
folkets vrede

Det vil sikkert glæde dem at blive af med de ´små´ som de mere eller mindre ser ned på, banker er kun ude efter pengestærke indskydere nu til dags.
Citat
havde det været en lille tyv eller en narkoman var han

Find på noget nyt der giver penge = ingen nyhed i det, den lille mand tager altid skraldet.

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 200 point
Dato : 26-06-18 10:25

PRÆCIS JA

Fatter ganske enkelt ikke folk bruger den bank - for det første er den jo megadyr i gebyrer og så svindler de så vandet driver...

Næh, må jeg bede om Danmarks Bedste Bank https://www.al-bank.dk/privat/

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 26-06-18 12:15

Tak for svaret poten. Jeg har også al bank og den er jeg tilfreds med og der er der ikke noget galt af sådanne ting.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-18 12:38

Alle snyder og bedrager. (Den "bette mand" har bare ikke samme chance, for at lave det store kup).

Tænk på Nordea, Jyske Bank m.m.fl. alt det svindel der har været skyld i bank konkurser, og sammenlægninger de senere år.

Prøv bare at google på "xxxxxxx Bank snyder". Ejendomsmæglere, Advokater.......selv Bedemænd, er ikke for go`e.

Vi har haft Danske Bank siden ca. 1977. Har altid været godt behandlet. Dette med gebyrer, er absolut et minimum. De kræver nogle få kr. når årsopgørelsen kommer. Så jeg flytter ikke godvilligt fra Danske Bank.

Jeg kan forestille mig, at profilerne i denne tråd, ikke har det mindste at gøre med DB.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-18 12:55

Jeg kan kun erklære mig enig med Mosebaek. Er også en mangeårig, yderst tilfreds kunde i DB.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-18 15:59

Citat
Tak for svaret poten. Jeg har også al bank og den er jeg tilfreds med og der er der ikke noget galt af sådanne ting.

http://www.ottolarsen.dk/
https://dk.trustpilot.com/review/al.dk

Mon ikke i skulle pudse glorien lidt over Arbejdernes Landsbank.

Jeg synes nok den virker lidt smudsig.

M.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 26-06-18 20:18

hej Mosebaek db har nu tjent penge på at sælge våben til Nord Korea her har de ikke kun snyd, men også overtrådt FN embargo hvis det ikke kan få folk til at skifte til en anden bank så er jeg sku ked af det på jeres vegne.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-06-18 20:34

Jeg er hårdkogt, skifter ikke.

Det er vist gennem nogle af deres udenlandske filialer. Selvfølgeligt lyder det ikke godt.
Jeg er så gammel, at jeg har set og hørt om mange mærkelige "transaktioner". Nogle mere fordækt end andre.
Selv et glorværdig selskab som Mærsk, har ikke altid været lige fin i kanterne.

Det sker hele tiden, kun ærgerligt når det bliver opdaget. Mellemhandlere og stråmænd har gode dage.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-06-18 20:46

Våbenhandlen blev ALDRIG gennemført, men stoppet i lufthavnen i Bangkok

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-06-18 06:21

Hej Mosebaek, at andre gør det samme er ikke at det er i orden, det kunne jo hænge sammen med at disse tåber ikke bliver straffet, så er det jo gratis at laver disse ting det værste der kan ske er en lille bøde og de har tjent 100 gange mere, end den bøde de vil få, det er rent gøg og gokke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-06-18 11:53

Citat
Hej Mosebaek, at andre gør det samme er ikke at det er i orden, det kunne jo hænge sammen med at disse tåber ikke bliver straffet, så er det jo gratis at laver disse ting det værste der kan ske er en lille bøde og de har tjent 100 gange mere, end den bøde de vil få, det er rent gøg og gokke.

Det er jeg faktisk helt enig i. Jeg tror bare ikke det ville gavne noget, at jeg flyttede til en anden bank. Får en fin behandling, og hvilke andre, er fuldstændig rene ?? Det der irriterer mig rigtig meget er, at DK har udråbt sig selv som verdens mindst korrupte land. Korruption florerer i bedste velgående, for mig at se.

Se nu blot Atea-sagen. "banditter i habitter". Har snydt og bedraget for mill. af kr. Får en symbolsk straf. De er sikkert medlemmer af samme loge, som dommerne. Dem stoler jeg nemlig heller ikke på. Mange af dem kunne sikkert også knaldes, men da de er øverste myndighed, sker der ikke en skid.

Alle kan købes for penge, kun et spørgsmål om beløbets størrelse.

Selv det højmoralske Sverige, der gerne vil fremstå som et forbillede for resten af verden, er til fals for ussel mammon. Tænk bare på Bofors og Saab.

Uha uha, Sverige sælger skam ikke våben til krigsførende lande. Næh....men så køber man bare nogle mellem handlende. Under krigen var Bofors stor-leverandør af våben til både Tyskland og de allierede. Der var/er penge i skidtet.

Nå, nu løb det vist lidt af med mig, men hva`hovedet er fyldt af..........

M.