/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Overreagere jeg overfor min kone
Fra : mabou
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 18-06-18 22:48

hej.

min kone og jeg bor i en 3-værelses lejlighed.

Ofte, når jeg sidder og ser tv i stuen om aftenen, kommer min kone og vil tørrer sit hår med en føntørrer.

Det larmer, så meget at jeg ikke kan hører noget i tv´et.

Når jeg beder hende om, at gå ind på et af de andre værelser eller køkkenet og tørrer sit hår går hun amok og mener, at jeg skaber mig.

Hun mener, at det bare er ærgerligt, hvis jeg ikke kan hører noget, og jeg bare må vente de 10 minutter det tager for hende at tørrer sit hår.

Mit spørgsmål er derfor.

Er der en venlig sjæl herinde som vil skrive sin holdning til det.

ps. min kone læser med her

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-06-18 22:58

Hvad har det spørgsmål med gruppen Penge/Investering at gøre?

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 18-06-18 23:04

SÆT ET STIK OP PÅ BADEVÆRELSET, SÅ KAN HUN TØRRE HÅRET NÅR HUN KOMMER UD FRA BADET, ELLER KØB EN HÅRTØRRE TIL HENDE MED BATTERI.

DET KAN OGSÅ VÆRE, HUN ER JALOUX PÅ, AT DU SER TV. PRØV AT SLUKKE FOR DIT TV OG SNAK MED HENDE, HVIS DET ER DET HUN TRÆNGER TIL.

HVIS DET BARE ER FOR AT DRILLE, KAN DU JO PRØVE AT TØRRE DIT HÅR, NÆSTE GANG HUN SER TV SÅ KAN HUN NOK BEDRE FORSTÅ DIG. MEN DET SKAL VÆRE NÅR HUN SER NOGET, DER VIRKELIG INTERESSERE HENDE.

ELLER ANSKAF DIG VIASAT, OG SÆT DIT PROGRAM PÅ STAND BY, SÅ LÆNGE HUN VIL DRILLE DIG.

DET VIRKER SOM ET BARN I BØRNEHAVEN, DER TRÆNGER TIL OPMÆRKSOMHED ??

HÅBER I LØSER PROBLEMET
MVH AG112

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-06-18 23:26

Det er ren hygge, du.
Træk hende hen i sofaen, hold hårtørreren og tør hendes hår. Hvor svært kan det være!

Her er der en, der løber rundt med en elektrisk tandbørste.
Jeg griner blot indvendigt, dejligt med noget kolorit på tilværelsen. Hvorfor ikke sætte pris på små og store særheder

Gad vide hvad man gør ved store bogstaver?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-06-18 23:33

Det har AG112 ALDRIG kunnet finde ud af!!!!!!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-06-18 23:51

Citat
Det har AG112 ALDRIG kunnet finde ud af!!!!!!

Næh, han er udenfor pædagogisk rækkevidde...

Profilen - forstå det hvem der kan

SELVSTÆNDIG ERHVERVSDRIVENDE

HAR HESTE - HUNDE - KATTE OG DUER

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-06-18 08:07

Din bedste investering er at anskaffe trådløse hørebøffer, så kan du høre TV'et og ikke konens hårtørrer og brok.

Alternativet kunne være en skilsmisse, men jeg ville prøve hørebøfferne inden skilsmissen, hvis der ikke er andre og større problemer

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 19-06-18 09:56

HAAHAHAHAHAHHAAHAH

SÅ kan jeg squ bedre forstår jeg ikke kan finde mit opslag under "Samliv"

Sorry.

Det var en fejtagelse

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-06-18 10:19

Så husk lige at afslutte spm. i denne tråd, ellers vil det stå åbent.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-18 14:13

Du behøver ikke at afslutte dette spørgsmål, men i stedet kan du overføre dette spørgsmål til "samliv" det gør du oppe i højre hjørne, der kan du så vælge hvilken kategori.
I stedet kan du, før en bruger kommenterer dit nye spørgsmål annullere det, og du får dine point tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-18 14:17

I højre hjørne står der "flyt" og så vælger du den kategori, du vil flytte spørgsmålet til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-18 19:25

1. Er der ingen strøm i nærheden af badeværelset.
2. Gider du ikke lave en forlængerledning til den hårtørrer.
3. Ser du for meget TV
4. Hvorfor bor i sammen
5. Hvis konen kigger med så lad høre hvad hun mener.
6. Skulle spørgsmålet have stået under vittigheder............................

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-06-18 22:32

Jeg har samme problem med min kone .Men jeg går ind på teksttv og setter på undertekster så er problemet løst og det varer kun ca.5 minutter.
alimak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-18 09:47

Ps. Den med tv og hårtørrer har allerede været i P4 radio.

Siger min kone, som altid går udenfor og lader håret luftørre, for ikke at forstyrre.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-06-18 14:20

Ja, og det passer lige med, at opvaskeren kan tømmes, mens fruen tørrer hår

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-18 19:46

Vi har ingen opvaskemaskine..............
Det er mig der tørrer af når konen vasker.
Vi har ingen microovn..........
Jeg har kun 4 comp og een tablet og 9 mobilere og 4 basiskort a 10 kr. md.
Vi har kun et tv og 2 dob. optagere og DR + TV2
Det meste kategoriseres som Danefæ.

Annuller spørgsmålet
Fra : mabou

Dato : 22-06-18 10:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål