/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangskriver søges
Fra : Jaxo
Vist : 1256 gange
50 point
Dato : 29-06-03 23:09

Som overskriftens siger skal jeg bruge en sangskriver... gerne noget stille rock, ballader.. hvis du sidder med en lille sangskriver i maven så kontakt mig på jaxo@tdcspace.dk..

Ser frem til at høre fra netop dig...

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 29-06-03 23:27

Jeg ville ønske at det var mig; men jeg må desværre melde pas.
Men der dukker sikkert nogen op.
Held med det.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-06-03 00:57

Ja bare vent til rellom ser denne tråd han har vidst styr på den slags

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 30-06-03 01:00

Det kommer helt an på hvad for følelser du selv har lagt i de musikalske kompositioner, skal desværre/gudskelov feriere 14 dage, men kontakter dig når jeg er tilbage........

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 30-06-03 01:03

engelsk/dansk???

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 30-06-03 11:04

Engelsk Helst.. og vi står for musikken vi mangler bare nogle tekster.. den stil vi satser lidt efter er Everlast, Smashmouth, Live.. den slags..

håber der kommer flere kommentare..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-06-03 15:59

prøv evt. og gå ind og kig på www.danskebands.dk

Kommentar
Fra : Chrysogen

Dato : 02-07-03 15:25

har faktisk en tekst jeg mangler en melodi til... =\

Kommentar
Fra : Chrysogen

Dato : 02-07-03 15:26

jeg skriver igen når jeg er komemt hjem fra ferie.... hygge så længe

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 02-07-03 18:23

Lækkert :)

Kommentar
Fra : Chrysogen

Dato : 02-07-03 18:43

Kommer hjem om 2-3 uger.. er det ok? og den har helelt ikek en titel.... og du må gerne ændre i den hvis du vil

Kommentar
Fra : Chrysogen

Dato : 02-07-03 18:44

Kommer hjem om 2-3 uger.. er det ok? og den har heller ikke en titel.... og du må gerne ændre i den hvis du vil

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 02-07-03 21:04

Kan du ikke bare sende teksten til min mail???

jaxo@tdcspace.dk

Kommentar
Fra : Fallen.Angel

Dato : 26-07-03 20:08

Hej igen,... Chrysogen her..... Min kode til den anden bruger blev væk såå.... Men her er jeg altså igen... Stadig interreseret i den tekst?

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 27-07-03 12:18

jep jep

Kommentar
Fra : Fallen.Angel

Dato : 27-07-03 16:12

Ok skal jeg sende den til den der mail du gav mig før?

Kommentar
Fra : Jaxo

Dato : 27-07-03 18:55

jep jep