/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Maleri/Kunst kendere - hvor ?
Fra : PeterPeter
Vist : 190 gange
25 point
Dato : 30-05-18 23:00

Findes der et sted (site) for Maleri entusiaster ???

Jeg har set et maleri i en tv udsendelse, taget et billede af via min mobiltelefon (fra tv-skærmen) og nu vil jeg gerne vise dette billede for nogen, som så måske kan fortælle hvem der har malet selve maleriet, om det er et kendt malere, hvem har malet det etc. etc.

Jeg har intet forstand på malerier, men kunne godt forestille mig der var andre der vidste lidt mere om kunst !!!

Findes sådan et sted på internettet ??

Tak

/Peter

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-05-18 23:32
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-05-18 09:11

Kære Katekismus....

Tusind tak
- har uploadet til picee - burde kunne se billedet der - på dette link...

Håber du eller andre kan hjælpe

Tusind tak og hav en fantastisk dag....

https://pic2url.dk/munkejpg

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 31-05-18 11:27

Kan du huske udsendelsens navn?
MV2

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 31-05-18 12:09

Ja, det var fra udsendelsen ”Hvem bor her” på TV2 for ca 17 dage siden, var man på besøg i et hjem hvor der hang dette maleri...

Jeg syntes bare det er super flot

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-05-18 13:33

Der er en der spørger på et billede på facebook. Det kan du også gøre.
https://www.facebook.com/hvemborher/

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 04-06-18 13:10

Det er dette billede:

https://pic2url.dk/munkejpg

- er der slet ikke nogen der ved noget om det ???

Kunstner eller lign. ???
- bare lidt info ???

På forhånd tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-18 19:38

Der ses ingen Kunstnersignatur på billedet.
Der er rigtig mange, der maler. Det kan sagtens være personen, der bor der, som har malet det.
Kan du huske i hvilket hjem, det befandt sig?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-08-18 11:41

Det ser ud til, at en har fået svar på facebook, om munke billedet!