/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson - Four Piles?
Fra : wabstergirl
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 29-06-03 20:05

Spillet Four Piles på min Sony Ericsson T68i ser temmelig kryptisk ud. Jeg kunne godt tænke mig at vide reglerne for har snart prøvet alt... har søgt på nettet men det står på engelsk... jeg kan normalt godt engelsk men lige netop det her kan jeg ikke oversætte.. det er så indviklet.. nogen der vil være søde og forklare mig spillet på en gang god gammeldags dansk?

Wabstergirl

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-06-03 21:17

målet med dette spil er at få fjernet de 4 colonner af kort der bliver givet ud i starten, kortene kan fjernes i grupper af 3 når gruppen tilsammen giver 10 eller 20 eller 30. sådan fortsætter du indtil du er færdig, og alle kort er væk..

der er nogle farvede kort nede i det ene hjørne og de forvirre en, men det er kun bagsider, så man kan vælge hvilken bagside man vil have,...

hygge og god spillelyst

Melander

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 01-07-03 23:01

Det må du kunne formulere lidt bedre. Der er da ingen kolonner fra start af???