/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Specielt Outlook 2003
Fra : Bille1948
Vist : 281 gange
500 point
Dato : 27-04-18 13:05

Har installeret dette på 2 bærbare begge med Win10. På den jeg anvender mest er det som om Outlook er låst. Hvis jeg vil oprette en ny mail, Kalenderaftale eller Kontaktperson får jeg meldingen "Emnet kunne ikke gemmes. Handlingen lykkedes ikke".

Aftaler eller kontaktpersoner oprettet på iPhone synkroniseres fint over i Outlook!!

Har sammenlignet begge bærbare indstillinger/Egenskaber i Outlook, men kan ikke finde nogen forskelligheder.

PST filen er heller ikke skrivebeskyttet.

Nogen, der har en idé om, hvad det kan skyldes, og hvorledes det rettes?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-04-18 03:14

Nu er der jo flere udgaver af win 10.
Min erfring er at outlook 2003 ikke kan køre på en fuldt opdateret 64 binit windows 10 pro.

om det går med en simplere win10 med 32 binit ved jeg ikke .
Men da den åbenbart virker på en af dine bærbare, er der noget som tyder på det.

Hvis compåuterne har helt samme styresystem kan der jo være noget i hardwarer eller installationen, som gør forskellen.
Prøv om du kan få fat i en office 2010 med outlook. Den kan køre på win 10 og er på flere måder bedre end 2003.

Accepteret svar
Fra : Thomas_Mygind

Modtaget 500 point
Dato : 28-04-18 12:14

Har også haft problem med 2003 og win10.

En løsning er at installere officepakken 2013 og købe en licens på Ebay for 25 kr.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-04-18 12:36

Det er Win 10 32 bit på begge maskiner. Det er begge opdateret til samme Win 10 build 1709.

Så hvorfor virker det på den ene bærbare, men ikke på den anden?

Godkendelse af svar
Fra : Bille1948

Dato : 28-04-18 22:54

Tak for svaret Thomas_Mygind.

Løsningen var at "reparere" installationen af MS Office 2003 PRO, så virker det igen.

Det svar ledte mine tanker i den retning.