/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
apps for tag
Fra : jannicolai
Vist : 5069 gange
300 point
Dato : 23-04-18 16:56

Hej har købt en xperia xz1 compact. Der kommer tit en skrift på skærmen der siger, der er ikke installeret apps for tag.Hvordan fjerner jeg det.Mvh Jan

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-04-18 19:08

Android 8.0

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 23-04-18 19:58

Hej ja det er Android 8.0

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 24-04-18 05:33

Har du telefonen i nærheden af kreditkort?

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 24-04-18 06:47

Hej ja det har jeg, betyder det evt noget

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 24-04-18 08:45

På min Huawei P9 kommer der et billed hvor der står "nyt tag er indsamlet". Tag er tomt eller telefonen er ikke justeret.
Når jeg er på ferie kommer det ikke. Jeg har til daglig min telefon i skjortelommen med et benzinkort og et førekort med chip. Når jeg er på ferie har jeg ikke disse kort med i min skjortelomme, så der sker et eller andet som ingen kan forklare mig. Jeg har spurgt flere eksperter, men nej.
Derfor tror jeg du har samme problem.

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 300 point
Dato : 24-04-18 12:16

Hej igen. Da jeg var ude at køre her til formiddag begyndte jeg at undersøge sagen lidt mere. Når jeg fjerner mit benzinkort fra OK fra skjortelommen kommer det mærkelige vindue ikke frem mere på min mobil. Tager jeg kortet med magnetstribe, men kan bruges trådløst på OK tanke, og føre det b ag telefonen kommer det igen.
Så nu har jeg endelig fundet ud af hvor det kommer fra.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 24-04-18 18:06

Hej prøver at tage dem ud.Og ser hvad der sker. Mvh Jan

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 24-04-18 18:09

Hej prøvede lige med mit dankort,Der kom det igen.Så jeg må jo prøve at gemme dem et andet sted.Takker for hjælpen.Hilsen Jan

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 24-04-18 18:10

Tak for svaret vic200.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 25-04-18 20:29

Hej har fundet ud af.Hvis jeg slår NFC fra på telefonen,er der ikke nogle problemer