/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Billig udstødning??????????????????????
Fra : micnielsen
Vist : 966 gange
426 point
Dato : 29-06-03 19:05

Er der nogen der ved om man kan få en billig udstødning til Yamaha DT 175 fra '93, herhjemme i DK?

Hilsen

Mic

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 08-07-03 21:29

Hmm...hvad må den koste?...eller hvad er billig?

Kommentar
Fra : micnielsen

Dato : 09-07-03 10:01

En original kan jeg få for 2800 kr., så alt under(3-400 kr.) det vil jeg synes er billigt.

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 14-07-03 10:17

Henvendte mig selv til yamaha i århus, da jeg stod og manglede dele til min bike, da de var ret svære at få fat i. de fortalte, at de ofte lå inde med noget brugt, så det var da en mulighed. ellers prøv en af butikkerne lige over grænsen, der har jeg også sparet en del, ved at handle der...

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 14-07-03 10:59

Prøv hos Peter Michael på www.mcbutikken.dk

Han er super til at skaffe alt til en rimelig pris, og han leverer lynhurtigt.

Hilsen Falconi1

Kommentar
Fra : micnielsen

Dato : 20-07-03 16:44

Ja, www.mcbutikken har mange gode sager men ikke en udstødning ser det ud til. Og jeg er ikke pjattet med at køre over grænsen, brugte dele har jeg dog mulighed for at skaffe, men jeg vil jo gerne have en ny evt. et eller andet "plastic-mærke". Men jeg har ikke haft held til at opdrive noget som helst, derfor dette indlæg. Tak for de tips i har givet til nu, men jeg vil gerne have et bud på et alternativ til den originale hvis det findes!??

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 21-07-03 03:37

Kan kun sige, tænk dig om , inden du betaler små penge for "plastic"
det betaler sig, at ofre lidt, har jeg fundet ud af...

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 30-07-03 11:06

Du skal ikke kun se MC-Butikkens hjemmeside, men sende en mail til Peter Michael. Vi er mange fra København, som har brugt ham i flere år, og der har endnu ikke været noget, som han ikke har skaffet os til en rimelig pris - og han leverer lynhurtigt med posten.