/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mislykket åbning af Toshiba Satellite
Fra : herrikgad
Vist : 547 gange
80 point
Dato : 16-12-01 12:00

Cirka hveranden gang skal jeg genopstarte computeren ( bærbar Toshiba Satellite model 2000). Umiddelbart før billedet, hvor ikoner m.m. rykker ind, står den med timeglas og kommer ikke længere.
Jeg trykker da på afbryderknappen og genopstarter. Herefter køres en scandisc, der IKKE viser nogent unormalt.

Det er først begyndt den seneste tid - hvad kan det være ??

hilsen

Herrik Gad

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 90 point
Dato : 16-12-01 12:31

Kan det tænkes at du har fodret maskinen med for mange skrifter?
Prøv at test din maskine fra adressen: http://www.pcpitstop.com/default.asp
Den finder for det meste fejlene.
Har du Norton Utilities? så forsøg også at køre Norton Diagnostics, - her er mange muligheder for undersøgelser!
Eller blot en Norton Disk Doctor, - som hurtigt finder de simpleste fejl!
Ammitz

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 16-12-01 17:30

Hej

Format C:/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : herrikgad

Dato : 16-12-01 17:46

> Parkness !

Jeg har lige formatteret min computer. Det har kostet tid og kræfter at reetablere den med opkald til diverse banker m.m. - nej tak hvis det kan undgåes.

hilsen

Herrik Gad