/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hven bli'r den første?
Fra : molokyle
Vist : 357 gange
500 point
Dato : 19-04-18 13:38

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 19-04-18 13:42

molo, med fødselsdagen

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 19-04-18 13:46

Tak. Kvikt. Du er nu min bedste veninde ans.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-04-18 13:50

Hej molokyle
Også et stort tillykke herfra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-18 13:58

molo, det var jo dig selv, som den første, til at ønske med fødselsdagen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-18 10:28

Hov hov jeg kommer først ........................................ til sidst.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-04-18 10:39

uha - den smuttede lige men her er den

Og så kostede det endda lige 50 af de mange dejlige påængernø.

Nå men så kan du lige fortælle mig hvor jeg finder et gratis program alá "easeus data recovery" som ikke koster en masse penge. Det skal hive filer ud af en memorystick og jeg har set filerne med det easeuus kalder prøveprogram.

Også lige et tillykke til din bedste veninde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-04-18 15:11

ans -> Selvklart:
Citat
molo, det var jo dig selv, som den første, til at ønske Tillykke med fødselsdagen Hahahahaha

Ingen elsker mig mere end ...mig !
</MOLOKYLE>