/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tdc mail
Fra : kivi
Vist : 206 gange
100 point
Dato : 16-04-18 08:45

en bekendt får denne meddelse når hun vil se sine mails jeg har prøvet finde ud af hvad det er for en men slette den er ikke lykkes endnu så god råd modtages meget gerne

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-18 09:04

Hvad er det for en meddelelse?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-04-18 09:27

spørg mig ikke den kommer frem og siger dette website er ikke sikker der er nogen som forsøger at stjæle oplysninger du sender til serveren går jeg videre så får den omtalte meddelse

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-18 09:30

Hvad for et msilprogram bruger du?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-04-18 09:41

efter hvad jeg kan se er det tdc mail

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-18 09:53

TDC mail er mailudbyderen. Er programmet, du bruger, Firefox, Outlook eller mailappen i Windows 10 eller noget helt andet?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-18 09:54

Bruger du webmail fra en browser?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 16-04-18 09:55

Hvilke antivirusprogrammer bruger du?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-04-18 10:03

jeg må melde pas til nogen spørgsmålene og jeg kan ikke spørge da vedkomne er på ferie men jeg mener at det er google men der er også internet explore men der ligger en genvej i menuen start og det er den som bliver brugt

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 100 point
Dato : 16-04-18 10:06

Så kan jeg desværre ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-04-18 10:50

Citat
jeg må melde pas til nogen spørgsmålene og jeg kan ikke spørge da vedkomne er på ferie men jeg mener at det er google men der er også internet explore men der ligger en genvej i menuen start og det er den som bliver brugt

Genialt at sende et spørgsmål ind på noget du overhovedet ikke har nogen kendskab til

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-04-18 11:46

netop har du måske det

Kommentar
Fra : netop

Dato : 16-04-18 13:26

Næh, hvorfra skulle jeg have det - du har jo bare stillet et spørgsmål ud i den blå luft...

Citat
en bekendt får denne meddelse når hun vil se sine mails jeg har prøvet finde ud af hvad det er for en men slette den er ikke lykkes endnu så god råd modtages meget gerne

Den omtalte meddelelse er jo ikke at se nogen steder, så derfor bliver det jo netop enormt svært at gætte sig til hvad det drejer sig om...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-04-18 13:36

det kunne jo værre at der var en som havde prøvet det samme

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 17-04-18 07:39

Tak for svaret ThomasCSR.