|
| Kommentar Fra : Bille1948 |
Dato : 09-04-18 17:16 |
| | |
|
Skriv din kommentar på TrustPilot herfra kan du dele det du har skrevet på flere forskellige sociale medier - når firmaerne først er delt på eksempelvis FaceBook plejer der ar ske noget!
mvh
MV2
| |
| Kommentar Fra : mig-selv |
Dato : 09-04-18 20:57 |
|
Mig bekendt? plejer de jo at optage deres egne samtaler (til undervisningbrug), så en medarbejder burde være nem at finde.
Men ellers plejer de at reagere lynhurtigt på Trustpilot/ andre steder - som allerede skrevet.
| |
|
Jeg ville nok skrive en klage.
Skriv dato og tidspunkt og navnet på medarbejderen.
Hvis de ikke komme retur med et svar til dig ( og ikke et standart svar) ville jeg nok overveje om jeg skulle bruge dette firma igen.
| |
|
Tror ikke da er nogle lov om at man bruger efternavn eller ej.
Arbejder selv som sælger i et firma og her bruger vi fulde navn.
Det kan både være godt og skidt, når kunder anmoder og venskab på sociale medier ??
Men jeg tager det positivt at de rent faktisk vil kendes ved en ??
Samtidige har jeg prøvet at en ældre kunde, skulle høre hvor jeg boede.
Næste gang jeg talte med ham fortalte han mig at han lige have google mit navn og fundet min adresse (manden er ca70 år så jeg tænkte hold da op det kan han finde ud af) ??
| |
| Kommentar Fra : Mosebaek |
Dato : 13-04-18 19:40 |
|
Citat Jeg er selv lige blevet 70, og så "tilbagestående" er vi altså heller ikke!! |
Jeg er 75 år, og kan sørme også Google.
Så nu vil jeg finde ud af hvilken hårfarve bodillouise har. Hvilken bil hun kører i, og om hun har en stor friværdi i ejendommen.
Så skal jeg bare finde på en undskyldning til konen, om et besøg hos en gammel skole kammerat.
M.
| |
|
Mosebeck
Du er mere end velkommende ??
Men du bliver nok skuffet, når du ser resultatet.
Men jeg givet gerne kaffe ??
| |
|
Du spørger i hvilken lov der står beskrevet, at han ikke skal oplyse sit efternavn, man kunne jo så spørge: I hvilken lov står der beskrevet, at du har krav på at få det at vide?
| |
|
Det er vel altid meget dejligt at vide hvem man har talt med. Så hvis man ikke vil oplyse dette burde man ikke arbejde med at tale i telefon.
Jeg arbejder selv i et større firma og engang imellem taler jeg med en kunde som har talt med en i vores firma.
De kan bare ikke lige huske hvem personen var. Det er rigtig svært at indkræsse sådan en person (er det en sælger, kundeservicemedarbejder, butikspersonalet mm)
Så jeg håber da at de folk der taler med kunder vil stå ved hvad de siger og oplyse deres navn og efternavn
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|