/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion bærbar
Fra : maxima51
Vist : 228 gange
15 point
Dato : 03-04-18 10:58

Billedet fryser ind i mellem.Jeg tager strøm fra og batteri ud,så kører det igen.Hvor ligger fejlen mon.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 03-04-18 11:03

Uha, det kan være mange ting.
Er det nødvendigt at tage batteriet ud? (Ikke nok bare at genstarte?)
Er der noget mønster i, hvornår det sker?
Hvilket styresystem bruger du?
Er drivere opdateret?
Du må fortælle noget mere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-04-18 11:04

Højreklik på start og vælg enhedshåndtering.
Dine drivere skal stå på en fin lodret kolonne.

Jeg gætter på at der er en bemærkning ud for skærm / skærmkort

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-04-18 11:37

Kunne måske være et varmeproblem?
Hvilket du kan mærke ved at den bliver meget varm, eller varmere end normalt.

Hvis det er en model hvor du kan komme til blæseren ved at tage plasticdækslet af i bunden, så kan du selv rense blæseren, og de køleribber der er stoppet til med alle mulige 'unævnelige' ting som din maskine har 'støvsuget' op i tidens løb

Det er et problem mange maskiner får med tiden.
Og på nogle modeller er det ret nemt at komme til at rense ud i støvmåtterne, andre skal man skille lidt mere ad for at få adgang til blæser/køler.

PS.
Det er en super god idé at skrive hvilken type maskine man spørger om!
F.eks Medion Akoya model: XXXXXXX-X

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 03-04-18 11:58

Hvis det virkelig er nødvendigt at tage batteriet ud, og ikke bare slukke ved at holde tænd-knappen nedtrykket i mere end fire sekunder, så synes jeg at det lugter af en hardwarefejl. Hvis maskinen ikke er mere end to år gammel så få fat i enten butikken eller Medions support. Bundkortet kan være defekt.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 03-04-18 12:18

Det er også min mening. Det var derfor jeg spurgte.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 03-04-18 12:29

jeg mener der 3 åes garanti hos medion