/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skjul huller i fliser på badeværelse
Fra : vivian67
Vist : 1547 gange
100 point
Dato : 29-03-18 15:12

Jeg bor i et ældre hus hvor der er skruet mange ting op på badeværelset både i fliser og fuger. Hvordan dækker jeg bedst de huller der kommer når jeg fjerner alle tingene, jeg har ikke mulighed for at skifte fliserne.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-03-18 16:17

Malerfuge, kan du fylde hullerne med...
Lav top på, og skær toppen plant af med en kniv, når det er hærdet...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-03-18 20:51

Du kan spartle dem med alm spartel. Det kan godt være de skal have et par gange inden de er fyldt helt op, da spartlen nokvil synke lidt når det tørrer.
Og så kan du slibe hele væggen med sandpapir og male den bagefter. Så er der ikke en sjæl der kan se, at der har været huller

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 29-03-18 22:45

Det er flisevæg, så det duer viste ikke at slibe hele væggen. Kan maler fuge fåes i forskellige farver og kun små tuber?