/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stemmesamtale "Cybercity"
Fra : hellesally
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 29-06-03 17:42

Kan det være rigtigt, at Cybercity ikke tillader stemmesamtaler ?

Den kommer og siger et eller andet med at udbyderen ikke tillader..............manger jeg en fil eller hvad. Alt fungerer ellers fint.

Med venlig hilsen og fortsat god søndag.

Helle

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-03 19:39

Hai hellesally.

Jeg kan ikke hjælpe dig, men du sku' nok ha' lagt spørsmålet under: Internet udbyder i stedet for under kandu.dk
Hvis man stiller spørgsmålet i den rigtige kategori, er der meget større chance for, man får et brugbart svar.

Mvh. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 01-07-03 21:27

Tak molokyle

Godkendelse af svar
Fra : hellesally