/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ALS eller TECHNET
Fra : molokyle
Vist : 308 gange
1 point
Dato : 29-06-03 17:23

Læs lige : Dette er MEGET vigtigt! under Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : technet

Dato : 29-06-03 18:31

jeg har lige prøvet at logge ud på normal vis og jeg får ikke disse f3ejl
jeg prøver lige at scanne kandu og slår mine diverse sikkerhedsforanstaltninger fra og tager mine firewalls fra
jeg lader høre fra mig .

Kommentar
Fra : technet

Dato : 29-06-03 18:55

jeg har lige kigget lidt på det..
og det ser ud til at www.kandu roder lidt med vpn
for de har port 1723 åben.
og jeg kan også komme ind i deres system med en portforwarder

!!!! PPTP uses TCP port 1723 to establish a connection. When opening holes in a firewall to support PPTP, one must be careful to not specify UDP port 1723 instead of TCP. !!!

så jeg kigger nærmer på dette med et par andre værkøjer..

men jeg får ikke den meddelse så prøv lige at tjekke jeres cookies og internet temp filer evt
søge efter filer der inderholder ordlyden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 19:06

Dem slettede jeg for at prøve at fremprovokere meddelelsen igen, men tror jeg fandt 'synderen' her :

http://portal.darkrook.com/index.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : technet

Dato : 29-06-03 19:36

molokyle >> ja synderen men hvordan ? er det på din maskine eller på kandu server
det er det der er spg , efter min menning

og hvormange er online på kandu ligenu når du ser denne besked ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 19:43

Før var det vist 1644, nu er det 154 (Hvilket også lyder mere sandsynligt)

Har undersøgt om jeg havde trojansk hest, men alle mine porte ER lukket og har været det hele tiden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 19:46

Ps. ram2 og dk havde samme problem. ram2 havde en port åben.
Nu er der 422 brugere ???
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-06-03 19:54

LOL
klokken er 19:52 og 1124 brugere online
der er en eller anden fejl på kandu's linux server

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 1 point
Dato : 29-06-03 19:59

ja og jeg må lige sige at jeg sidder her og leger lidt med kandu´s server
for det er mig (technet) der er på serveren
funny funny

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-03 23:44

Tak for svaret technet. Du får lige dit point, så du kan komme videre i dagens tekst.
</MOLOKYLE>