/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Facebook............... ?????
Fra : Eyvind
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 22-03-18 10:20

Er det stadig en god idé at lave en profil på Facebook.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-03-18 10:33

Det har aldrig været nogen god ide!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-03-18 10:39

Prøv at søg på Celina Jørgensen,

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 22-03-18 10:53

Citat
Det har aldrig været nogen god ide!
Det kommer da meget an hvem man er og hvordan det bruges.
Så du kan ikke en tydet skrive det du skriver, det er blot din holdning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-18 11:42

Altså - jeg må slet ikke søge efter piger på nettet.
I øvrigt står der at hun har dådyrøjne...................og så her uden for jagt sæsonen.

Men spørgsmålet, var nu mere i forhold til hvad der er afsløret om alle de data som vist er solgt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-03-18 12:24

En ting er hvad der sker i Amerika og en anden ting er hvad der sker i din lille Facebook-verden.

Jeg synes stadig idéen er ganske udmærket med Facebook, det er et fint vindue at reklamere for sine aktiviteter i forening sammenhæng bl.a.

Jeg tror ikke de skumle bagmænd kan bruge min oplysninger til ret meget, i hvert fald ikke til at påvirke folketingsvalget næste gang.

Lad os nu lige holde snot for sig og skæg for sig og se tingene i det rette lys.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-03-18 17:17

Det er så i orden.
Men du skal virkelig være god hvis du kan holde snot for sig

I forenings øjemed er siden fantastisk.
Autioner fra slagteren, ja tak tilbud fra superbrugsen osv.

Eksemplet med snyde profiler er problematisk.
En ung piges profil er hugget og hendes billede og profil findes på alle håndarbejdssider, hvor vedkommende sælger træfigurer. Folk sætter desværre penge ind på mobilepay, men modtager ingen trækunst!

ADVARSEL??
Opdatering!!!
Jeg har fundet to profiler som denne person står bag og beder alle venligst om at blokere dem for at facebook forhåbenligt lukker dem ned. Personen skal stoppes og ikke have muligheden for at snyde andre! Hjælp hjælp hjælp

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-18 21:01

Som noget nyt (jeg har først lige set det) bruger siden Guloggratis NemID til at verificere brugere som annoncerer (frivilligt).
Det må da bremse lidt på snyderiet.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 23-03-18 12:05

Der hvor det gårgalt med Facebook er, når folk ikke tænker sig om og fuldkommen ukritisk kommenterer på alt og deltager i alle de "konkurrencer" der popper op. Rigtig mange af konkurrencerne eksisterer slet ikke, men enkunfor at få dine kontaktoplysninger,så de kan bombardere dig med reklamer bagefter.
Og de oplysninger der er blevet lækket stammer angiveligt fra nogle af de besynderlige ting som facebook selv lægger op.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-18 20:32

Tak for svaret trimare46. - Det må være svaret.