/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Word Office maximer/minimer er væk?
Fra : alka
Vist : 738 gange
96 point
Dato : 16-12-01 11:26

Jeg har prøvet office 97, 2000 og nu XP i forbindelse med Windows 98-2, ME og nu XP. I øverste højre hjørne findes de tre "firkanter" med funktionerne: Minimer, maximer og luk. Når et nyt dokument åbnes skal der også fremkomme disse tre muligheder, som fremkommer nedenunder, men en dag, for længe siden forsvandt de - og de er ikke siden kommet tilbage - til trods for de forskellige programmer jeg har prøvet. Kan nogen hjælpe mig med at få dem tilbage? Da jeg er ny læser, kan jeg kun give mine optjente point væk = 96.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-12-01 14:07

Har prøvet, at geninstall. alle Word/Windows indbyrdes - det hjalp heller ikke. Jeg har afinstall, geninstall på kryds og tværs - de er og bliver væk!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-12-01 15:23

Hej igen alka
Jeg må sige jeg er ikke helt med hvad du mener
du skriver at når du åbner et nyt dokument skal der også fremkomme de tre mugligheder-som fremkommer nedenunder
hvad mener du med nedenunder?
i det dokument du åbner skal der ikke værer de tre mugligheder,da de jo ligger øverst til højre og så kan du styrer dit dokument derfra hvis du vil have den minimeret eller lukket
er den helt væk Minimer, maximer og luk-eller er den som den skal værer oppe i højre hjørne?
MVH Brian
PS-Du må undskylde hvis jeg har misforstået dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-12-01 16:57

Ikke forstået. Hvad er det der kommer "nedenunder"? Er det hele menulinien,
der mangler?. Hvordan er de forskellige udgaver af Office installeret, som
upgrade eller som "clean" installation, eller bare "oveni"?.
mvh
pre

"alka" <alka.news@kandu.dk> wrote in message
news:oy_S7.10059$z4.1155125@news000.worldonline.dk...
> Jeg har prøvet office 97, 2000 og nu XP i forbindelse med Windows 98-2,
> ME og nu XP. I øverste højre hjørne findes de tre "firkanter" med
> funktionerne: Minimer, maximer og luk. Når et nyt dokument åbnes skal
> der også fremkomme disse tre muligheder, som fremkommer nedenunder, men
> en dag, for længe siden forsvandt de - og de er ikke siden kommet
> tilbage - til trods for de forskellige programmer jeg har prøvet. Kan
> nogen hjælpe mig med at få dem tilbage? Da jeg er ny læser, kan jeg kun
> give mine optjente point væk = 96.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 96 point
Dato : 16-12-01 17:44

Hej alka

Gå op i >> VIS >> VÆRKTØJSLINIER >>TILPAS. Så burde du kunne indstille alt som du gerne vil have det.
Bortset fra det, så forstår jeg faktisk ikke at en geninstallering af Office ikke har afhjulpet dit problem.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-12-01 19:57

"alka" <alka.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:oy_S7.10059$z4.1155125@news000.worldonline.dk...
> Jeg har prøvet office 97, 2000 og nu XP i forbindelse med Windows 98-2,
> ME og nu XP. I øverste højre hjørne findes de tre "firkanter" med
> funktionerne: Minimer, maximer og luk. Når et nyt dokument åbnes skal
> der også fremkomme disse tre muligheder, som fremkommer nedenunder, men
> en dag, for længe siden forsvandt de - og de er ikke siden kommet
> tilbage - til trods for de forskellige programmer jeg har prøvet.

Jeg går ud fra, at du mener de minimier/maksimer knapper, der fandtes i
menulinien i Word97. I og med nye dokumenter åbner i separate vinduer fra og
med Word2000 findes disse knapper ikke længere. Den eneste knap, der skal
være i menulinien er en luk-knap, og den findes kun i det førstre dokument,
du åbner, ikke i de efterfølgende, og den findes kun sålænge du kun har et
dokument åben. Har du to eller flere, findes der kun knapper i titellinien.

Jan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 22:29

"Jan Kronsell" <adsl43631124@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
news:na6T7.276$p91.229517419@news.orangenet.dk...
>
> Jeg går ud fra, at du mener de minimier/maksimer knapper, der fandtes i
> menulinien i Word97. I og med nye dokumenter åbner i separate vinduer fra
og
> med Word2000 findes disse knapper ikke længere. Den eneste knap, der skal
> være i menulinien er en luk-knap, og den findes kun i det førstre
dokument,
> du åbner, ikke i de efterfølgende, og den findes kun sålænge du kun har et
> dokument åben. Har du to eller flere, findes der kun knapper i
titellinien.
>
Jan, du har nok ikke set word i xp versionen, for nu er lukknappen kommet
tilbage igen, også selv om man har flere dokumenter åbne, men maksimer og
minimer er stadig væk. Så i xp laver den også særskilte knapper for hvert
dokument på proceslinjen, men nu kan man lukke de enkelte dokumenter oppe i
højre hjørne igen.

Kurt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-12-01 00:18

Hej Kurt!

> Jan, du har nok ikke set word i xp versionen, for nu er lukknappen kommet
> tilbage igen, også selv om man har flere dokumenter åbne, men maksimer og
> minimer er stadig væk. Så i xp laver den også særskilte knapper for hvert
> dokument på proceslinjen, men nu kan man lukke de enkelte dokumenter oppe
i
> højre hjørne igen.
>
Jeg har set, men ikke brugt XP, så jeg har nok overset den lille detalje.
Tak for oplysningen.

Jan

Godkendelse af svar
Fra : alka

Dato : 21-12-01 07:31

Jeg har nu prøvet alle gode råd og må (desværre) kapitulere til Jan's svar, det er kun i Office 97, at minimere og maximere "knapperne" findes. De findes ikke i Office 2000 og XP - tak for det Jan.
Tak til alle der svarede mig, jeg er godt nok overrasket over, at der var hele otte der beskæftigede sig med mit problem.

Glædelig Jul til alle - hej fra Alka