/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sletning
Fra : sdam
Vist : 257 gange
500 point
Dato : 09-03-18 11:16

Min computer er begyndt med at klare flere opgaver på én gang, hvilket er meget irriterende og særdeles træls!
Det er primært min mail-system (Thunderbolt). Her sker der det, når jeg vil åbne en ny besked, så sletter den oftest 2 til 3 mails mere, forstået sådan, at jeg ikke får mulighed for at læse disse. Jen kan så altid gå i "skraldespanden" for at hente/finde disse, med det er jo ikke det der er meningen!
Hvad sker der egentligt....?

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 11-03-18 15:35

Kan du ikke få hjælp af support der hvor du har den ?

Kommentar
Fra : katekismus