/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jean Claude...Hik...
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 06-03-18 13:38

Hvorfor undertrykker de danske medier, at EU-Kommissionens formand i årevis har drukket tæt, og,- at han er til tider politisk dysfunktionel.
Burde danske tv-stationer i lighed med "Verden ifølge Trump" samt "Jersild og Trump" ikke ha' et program som hedder: "Verden set gennem Junckers sprittåger"

Det er næppe uden grund, når kommissionsformand Jean-Claude Juncker "bitch slapper" EU's statsledere, han er nemlig plakatfuld.

Her vises drukmåsen Juncker, på slap linje https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-03-18 14:58

Klippet viser en tydeligt beklemt Donald Duck....øøøøhhh. Tusk.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-03-18 16:13

Det er et fordrukkent spørgsmål at stille i dette forum - her er der jo ikke nogen der ser det, eller nogen der kan gøre noget ved det...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-03-18 16:55

Citat
Det er et fordrukkent spørgsmål at stille i dette forum
Det var et fordrukkent svar du kom med.
Håber, du var klar over at du havde klikket dig ind på kategorien, SMALLTALK

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-03-18 18:16

Er det ikke bare alderen der trykker = at gå i barndom.
Ham her er da værre.

https://www.youtube.com/watch?v=rgrfWvpIVf0

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-03-18 18:17
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-03-18 19:00
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-03-18 19:23

Ja, så drop da fulderikken i EU.

Godt at Tyskland endelig har fundet en regering, og Italien er jo lige nu, åben til højre.

Vigtigere er, hvis Nordkorea er gået sammen med Sydkorea og vil skippe sit Atom Program,
hvis der er noget en omdiskuteret Trump har medvirket til, fortryder jeg al tidligere kritik.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-03-18 20:13

Tak for goe klip af Juncker og Jeltzin

Citat
Vigtigere er, hvis Nordkorea er gået sammen med Sydkorea og vil skippe sit Atom Program,
hvis der er noget en omdiskuteret Trump har medvirket til, fortryder jeg al tidligere kritik.

Der er vel næsten ingen andre der true den lille fedtklump

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-03-18 20:51

Men om EU,
så er der nu alvorligere trusler end en fordrukken formand, der jo ikke bliver genvalgt.

England er ude med meget langsommelige Brixit forhandlinger,
hvordan forhandlede man sig dengang til så store Britiske delbeløb?

Merkel fortsætter i Tyskland, men er alvorlig svækket.
Også Frankrig og Spanien er nu mere højre orienteret, og ikke mindst nu Italien.

Engang var der de seks og de syv,
så er der kommet mange nye lande til, men ikke med fælles fodslaw.

Hvis EU skal være et konkurrence dygtigt alternativ til USA og nu Kina,
må vi udnytte vore fælles ressourcer bedre.

Æbler, køer og får, ingen ulve, i Danmark.
Appelsiner, vin og andre sydfrugter sydpå.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-03-18 20:54

Citat
Der er vel næsten ingen andre der true den lille fedtklump

Åh jo, men det slettes vel før ´tuben´ når at udgiver det - sjovt nok er ´tuben´ vel ikke blevet hacket af visse Stater...
Har set mange Dokumentar film om diverse diktatorer, og de er bestemt ikke egnet for sarte sjæle.
Slet ikke afkommet af samme.

Nå, men vil ikke spamme spørgsmålet, med noget vi ved i forvejen.

Syntes bare at ham Jeltzin var en herlig GUT, i forhold til Putin.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-03-18 21:15

>Jeltzin var en herlig GUT,

han drak jo også noget stærkere end Jean-Claude...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-18 21:26
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-03-18 22:30

Citat
han drak jo også noget stærkere end Jean-Claude...

Ham Jean?? kan sgu da stå benene uden at vralte rundt som en gris på slagte bænken.

Tror nærmere han har DEMENS/ andet der får ham til at opføre som han gør = drengestreger.
Nå, men...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-03-18 09:51

Citat
>Jeltzin var en herlig GUT,

han drak jo også noget stærkere end Jean-Claude...
Aaaarhhhh, jeg tror at cognac og vodka er i samme vægtklasse.
Jeg læste en artikel hvor forfatteren beskrev, at Jean Claude faktisk drak cognac til morgenmad.
Onde rygter påstår også, at Jean Claude har været på afvænning flere gange end Jeltzin

Jeg så et klip for en del tid tiden. Et klip, hvor Juncker giver Lars Fadbamse en par raske kindheste. Lars Fadbamse smilede sødt.
Hvordan mon - og ikke mindst, hvor mon Juncker bitch slapper frau Merkel henne ......? Ups....jeg får et underligt syn på nethinden.

Når jeg ser "ankomst til EU", hvor Jean Claude modtager deltagerne, kommer jeg til at tænke på drukkenboltene henne på den lokale bodega, de modtager hinanden på samme måde.

Men som sagt, det er meget underligt - og dybt foruroligende, at de danske sjovnalister ikke gør pøblen opmærksom på EU-kommissionens formands enorme spiritus indtagelse.

Mon Juncker skal kremeres når han engang stiller sine laksko? I så fald bliver det i et af kommunekemi's brandkammer. (Miljøfarligt affald)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-03-18 13:08
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-03-18 14:24

Citat
Måske er EU blot en stor fest
Jamen det er BIG PARTY, hvor gæsterne bliver betalt fyrsteligt i form af svimlende lønninger for at høre festdeltagernes skåltaler.
Bare de såkaldte blyantpenge, er meget højere pr. måned, end en dansk industriarbejder får i løn. Dertil lægges - for at deltage i THE BIG PARTY, nedsat skat, fri flyrejser, fri taxi, fri hotelværelser, samt oveni hatten, får festdeltagernes børn et vederlag hver måned, fordi farmand - eller mor skal deltage i festen.
Når festen er slut for den enkelte i mangel af genvalg, går den statsbetalte drukkenbolt af med pension og han kan gå storgrinende i banken hver måned resten af sine dage...... Og de dumme danskere betaler gladeligt. "Vi kan jo ikke klare os uden EU" lyder det dumme argument.

Eventyret, "Kejserens nye klæder" har aldrig været mere rammende.

For satan da, hvor jeg misunder briterne.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-03-18 14:28

Sorry, jeg bliver altså i endnu bedre humør

https://www.rt.com/news/345474-junker-riga-drunk-speculation/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-03-18 14:50

https://m.youtube.com/watch?v=V2QrARLZe-o

Ja, enig!
Vi kan jo ikke klare os uden EU", rigtig dårlig argumentation!

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-03-18 14:27

Tak for svaret katekismus.