/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Varme i C5
Fra : kurtmoeller
Vist : 126 gange
15 point
Dato : 03-03-18 14:10

Har ingen varme i Citroen C5 fra 2005. Motortemperaturen reguleres normalt, men der kommer ingen kabine varme, når der skrues op for temperaturen! Kun kold luft! Tænkte på termostat, men så ville motortemperaturen vel ikke være konstant? Tænkte luftlomme i varmeapparat, men ved ikke noget om måden, det virker på?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 03-03-18 14:58

Hvad med kølervæske? Er der nok på. Hvis der er luft i systemet kan man normalt høre at det "klukker".

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-03-18 18:04

kører blæseren