/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Whats app
Fra : jensviggo
Vist : 198 gange
50 point
Dato : 01-03-18 09:32

jeg har whats på min iphone. jeg skal have tilføjet en ny kontakt der har en e-mail adresse der hedder xxxxxxx@gmail.com.

adressen er oprettet i kontakter.

Hvordan gør jeg det?

jvk

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-03-18 06:54

Start WhatsApp - Tryk på den grønne runde 'dims' ned i hjørnet - Tryk, øverst, på ikonet med +personen. Udfyld oplysninger om personen.

Hvis du i forvejen har vedkommende på din liste, så trykker du dig frem til ham via Kontakter ved at trykke på de tre lodretstående prikker øverst til højre, vælger ham, og redigerer med nye oplysninger, f.eks mailadresse!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-03-18 08:06

på min iphone 4s er der ingen grønlignende knap i nederst højre hjørne

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 02-03-18 08:10

Så brug denne:
Citat
Hvis du i forvejen har vedkommende på din liste, så trykker du dig frem til ham via Kontakter ved at trykke på de tre lodretstående prikker øverst til højre, vælger ham, og redigerer med nye oplysninger, f.eks mailadresse!

Da WhatsApp bruger dit Kontakt 'kartotek' til at hente modtagere af chatten.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-03-18 11:09

Jeg går udfra det er kontakter som jeg finder ved først at trykke på telefon og så kontakter.
Så får jeg informationer frem om personen. Så trykker jeg på del kontakt, så fremkommer flere muligheder bla whatsapp, trykker jeg på whatsapp, kommer der et billed frem der siger start whatsapp fra startskærmen, inden du fortsætter, så gør jeg det så trykker jeg på whatsapp knappen, og så kommer der liste over ofte kontaktet og seneste chats frem, og et søgefelt. søger jeg på en af mine kontakter sker der ikke mere

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-03-18 11:21

Så skal jeg lige tilføje, at den kontakt jeg søgte har ikke whatsapp, den næste jeg søgte har whatsapp, og så var der ingen problemer med at få tilføjet.

tak for hjælpen

mvh jensviggo

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 02-03-18 11:22

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar