/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
YOUTUBE
Fra : molokyle
Vist : 436 gange
300 point
Dato : 24-02-18 01:37

Hva' me' a' I fik fingeren ud og får fixet YOUTUBE funktionen kære Kandu Team?

Vi ka' lægge direkte link til YOUTUBE-clips.. HURRA !!!

..intet nyt i den henseende, men først skulle man fjerne 'S'-et i HTTPS hvis det skulle virke. NU?

Virker det slet ikke!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-18 01:41

Ps. ...heller ikke i tidligere indlæg/henvisninger hér på sitet.

Andre 'steder' kan det godt lade sig gøre. Lad mig blot nævne: Facebook.

Tjek lidt op på EMBED funktionen ...eller fjern ikonet fra funktionslinjen over indlæg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-18 01:45
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-18 01:52

Ps. CITAT:

Citat
Note: YouTube <object> and <embed> were deprecated from January 2015. You should migrate your videos to use <iframe> instead.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-02-18 09:26

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-18 10:13

[YOUTUBE]gu3w-U3wItY[/YOUTUBE]
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/gu3w-U3wItY" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 24-02-18 15:13

Man kan vel ligge links ind? Jeg prøver
https://www.youtube.com/watch?v=uyn0AKTQNhI

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 24-02-18 17:43

Hej "for-lækker"
Din link virkede fint

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-02-18 18:50

https://www.youtube.com/watch?v=XNsTIU5-dKI
Hvorfor er det lige at Youtube links ikke virker? Lægger lige et for at teste.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-02-18 18:51

Det fungerer da fint. Måske er det dem der lægger links op, der ikke gør det korrekt?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-02-18 19:36

Citat
Ps. ...heller ikke i tidligere indlæg/henvisninger hér på sitet.

Andre 'steder' kan det godt lade sig gøre. Lad mig blot nævne: Facebook.

Tjek lidt op på EMBED funktionen ...eller fjern ikonet fra funktionslinjen over indlæg.

</MOLOKYLE>
Er det mig der misforstår noget..?
Vi har da altid kunnet lægge links ind via yuotube. Den 07-06-2010 lagde jeg links ind, det fungerer da endnu.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-02-18 21:04

Det er dette der ikke virker
[YOUTUBE]Indsæt youtube link her[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-02-18 21:11

Citat
Det er dette der ikke virker
[YOUTUBE]Indsæt youtube link her[/YOUTUBE]
Fatter ikke en brik! Hvorfor ikke bare kopiere youtube linket og indsætte det? Når det nu virker uden problemer?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-02-18 02:19

På grund af knappen:
https://imgur.com/a/k1sOb

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-18 11:16

Okay, på den måde..
Jeg plejer bare at linke, det er lettere.... altså for mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-18 11:39
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-18 11:43

Det virker vist.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 26-02-18 12:50

Citat
Det virker vist.

Nope.
Der plejer at komme en ´player´ i
[YOUTUBE]Indsæt youtube link her[/YOUTUBE]
ikke kun et link.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-18 13:08

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 26-02-18 13:52

[YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?v=yljWURXxNmM[/YOUTUBE]

Må lige prøve om det virker også her

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-02-18 14:27

[YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?v=1rPAnxsSk40[/YOUTUBE]
Altså, hvis det virker med disse stærke sager....virker det altid

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-02-18 14:37

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-02-18 14:45

Som molo sårigtigt skriver
Vi ka' lægge direkte link til YOUTUBE-clips.. HURRA !!! Tillykke

Men men men...
Klippet kan ikke vises direkte på kandu siden, hvis youtube knappen på kandu benyttes!

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-18 21:03

Korrekt: mig-selv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-02-18 21:05

..og katekitmus har lige så ret..! : Blot en smule senere
</MOLOKYLE>