/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kræft
Fra : sigfrid
Vist : 318 gange
300 point
Dato : 23-02-18 16:42

Nogen med erfaring inden for stråler og kemo, har fået begge dele først døv på det ene øre galt med balanse og meget træt, men det er vist meget almindeligt er der nogen der har haft samme oplevelse og er det gået over med tiden.
V.H. Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 310 point
Dato : 23-02-18 17:34

De Symptomer du beskriver, er meget alm.. Har en svigerinde, der var gennem en hård kemo kur.
Hun var virkelig "helt nede", fuldstændig tappet for kræfter. Men hun er nu ude igen på den anden side. Og lever i dag helt normal. Men det kan være en svær tid, at stå igennem.

Selv går jeg med noget "gammelmands Leukæmi". (Blodkræft). Men jeg er ikke i behandling. Ligger tilsyneladende "parkeret", på 4. år.

Held og lykke.

M. med 75 år på bagen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-18 21:26

Kender intet til det - bortset fra jeg fik en sprøjte med ´kontrast´ og den gav dårlig mave i meget lang tid og det var bare for at se om min nyre/blære og andet kunne komme af med vandet ? hvilket de/t kunne, men tænk på de mennesker der har det som nabo´er.
Tjernobyl OSV, frygtelige våben/ opfindere:
https://www.youtube.com/watch?v=B3_ZRO5oATk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-18 21:59

Min kone døde for ti år siden af kræft, men ikke som du beskriver,
det begyndte i nyrerne, og og her hjælper kemo ikke.

Efter flere behandlinger herhjemme, blev hun bestrålet med Gamma Nife i Krefeldt, Tyskland,
hos den der hidrørende hollandske overlæge, vist vor førende europæiske ekspert på området?

Noget jeg varmt kan anbefale, hun levede og havde det godt i små fem år...

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 25-02-18 15:58

Mit er aggrassiv små cellekræft i lungerne, kan ikke opereres, så jeg har fået kemo + 30 stråler og efter det 10 stråler til hjernen med godt resultat ind til videre går til kontrol hver 3 måned, men med de skavanker jeg snakke om, nogen der ved om de bliver ved med at følge en eller det får ende.V.H. Sigfrid.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 12-03-18 09:18

Tak for svaret Mosebaek.
Og også alle jer andre.
Og alle jer andre .V H Sigfrid.