/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Støvsuger
Fra : mig-selv
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 18-02-18 21:37

Billig og ikke støjende ´suger´ søges = link til FYSISK butik.

Har pt en gammel tør/vådsuger fra H Nyborg og den støjer så mine nerver får et anfald af SLUK FOR SKIDTET og lad støv være støv.
Men vil heller ikke ofre flere millioner for samme.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-18 21:52

Vi har sådan en lille poseløs elektrolux Twin clean ........................den støjer ikke ret meget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-18 21:53
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-02-18 21:58

Kan ikke finde et link til? kun video´r.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 18-02-18 22:10

Find en gammel Nilfisk GA70, Den suger ikke vådt, bruger væsentlig mindre strøm end de fleste nye og suger meget fint. Har dog ikke filtre med eksotiske navne, gør bare sit job. De fleste trænger til at få vasket stofposen, det larmer en del i maskinen med stålringene. Jeg har et par stykker eller tre i diverse værksteder, og de bliver betjent uden høreværn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-18 22:19

Her er min billige stævsuger - som nok desværre ikke findes mere.
https://www.google.dk/search?q=electrolux+twin+clean+cyclonic&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjdveuZr7DZAhXQyqQKHTCFDlcQsAQITA&biw=1280&bih=591

Jeg har lige købt en ny slange hos hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-02-18 01:57

https://bomagasinet.dk/stoevsuger-test-her-er-de-bedste-stoevsugere/

Kan rigtig god lide når man man skriver vil ikke bruge Alt for mange penge hvorfor skriver man ikke et ca beløb i stedenfor

Er det 500 1000 eller ?

Du skal som min regne med ca 1200kr for at få nogle af den type som begynder at dæmpe støjen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-02-18 11:18

Jeg har en Dyson uden filter, men min kone foretrækker sin Miele,
begge støjer ikke meget, men koster over det dobbelte af det den angives ovenfor.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-02-18 11:22
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-18 11:07
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-18 12:18

Citat
Her hvad du skal bruge.

Tror den fylder for meget, samt den laver sikkert mere ´affald´ end den fjerner.

Har overvejet en af de gamle Danske.