/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Fede Bandefilm?!
Fra : Mr.Stock
Vist : 420 gange
80 point
Dato : 29-06-03 14:01

Mit spørgsmål er om der er nogen kan nævne nogle navne på fede bandefilm, med fede slåskampe osv..?
Og hvis i tænker på at skrive et indlæg og skrive "the Warriors", så la vær, sys bare den er for dårlig!
men ellers på forhånd tak for hjælpen?!

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 29-06-03 16:06

"blood in, blood out" husker jeg som en god bande film men det er ved at være et par år siden
jeg så den måske var det bare godt den gang, har det med at blive skuffet over film jeg så engang og kun kan huske svagt.

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 29-06-03 19:07

he he... jeg har kun en ting at sige... Gangs of new york... der har du nogle fede slåskampe... eller drunken master 1 + 2 med chan himself...

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 30-06-03 09:31

Hej prøv "boys of the bronx" rimlig fed film, den handler egentlig ikke om noget særligt, men skildrer bandemiljøet overdrevet fedt. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 01-07-03 23:52

boys n' tha hood og menace to society det to er i hvert fald fede bandefilm.!

friday og next friday er da også gode nok der bare ikk det vilde driveby i...

Solgaard..

Kommentar
Fra : Niclas_dahl

Dato : 18-08-03 16:39

undrer mig at der ikke er nogen der har nævnt Pulp Fiction - en af de film hvor der siges flest bandeord.

Niclas