/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
dele a-mail klient
Fra : svendmogensen
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 11-02-18 17:17

efter at have skiftet password på min g.mail kan jeg ikke læse dem i min Outlook. Jeg har prøvet alle de metoder der står på G-mails hjemmeside. jeg har brugt outlook i mange år, så jeg vil frygtlig gerne have den tilbage i outlook.
Jeg har prøvet imap og pop

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-02-18 17:20

Du skal vel også rette dit Gmail password et sted i Outlook, så den kan hente dem.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 11-02-18 17:34

Tak. Det har jeg gjort: oprettet en konto i Outlook.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-02-18 17:47

Virker det så igen?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-02-18 06:52

I Outlook skal du rette passwordet for din Gmail konto!

Se denne vejledning - https://support.office.com/en-us/article/change-your-password-in-outlook-com-2138d690-811c-4545-b2f3-e4dbe80c9735

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 12-02-18 07:05

Jeg har 5 mailadresser, to hos TDC og 3 g-mails. Pludselig ville den ene TDC-mail ikke sende, kun modtage. Jeg prøvede alt, men gav så op og skiftede afsendermail, når jeg skulle besvare. Efter et par måneder, virkede den bare uden videre igen. Kort efter var det en af g-maliene, der ikke ville sende. Samme procedure. Lige nu virker de alle 5, så jeg krydser tommelfingre. Det skal lige siges, at i begge tilfælde var de skadede adresser sat som standard. Jeg er nu gået tilbage til den første, som standard og venter spændt.
Det er altså ikke sikkert, det er din opsætning, der er noget i vejen med, men det gyselige web-monster, der er på spil

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 12-02-18 11:27

Jeg har desværre ikke held med mig: her er min sidste besked fra Outlook
One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.
Folders with these names can't be downloaded by your IMAP e-mail program.
Junk
Please connect to your mailbox using your Web browser and rename those folders. Once renamed, those folders will be displayed in your IMAP e-mail application correctly.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-18 19:11

1.Hvilken udbyder har du.
2.Hvilket mail-program prøver du at bruge.
3.Hvad er din mails efternavn................@xxxx.yyy
4.Hvilket styresystem kører du med win 7, 8, 10, eller hvad

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-18 19:56

Sorry jeg så ikke at det er gmail.

G-mail kan du altid læse og sende fra www.google.dk og logge ind med mailadresse / password.

I windows 10 egen mail-klient (den hvide konvolut).
Den har endda let adgang via konti > ny