/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mega gravsten risiko
Fra : svendgiversen
Vist : 284 gange
119 point
Dato : 09-02-18 18:07

Mens der er historiske vinterleje, med store politiske aspekter,
og hvor flere danske partier kommer med alskens valg flæsk,

hvor der er store problemer, med en ny tysk regering, langtrukken Brexit og meget andet,
forskers der her hjemme i risikoen for at gravstene vælter og kvæster de efterladte.

Hvor mange besøger deres kirkegårde, hvor tit knæler de ned ved deres afdødes gravsten,
og hvor stor er risikoen for at den solide sten, der har stået der i årevis,
vælter lige netop ud over en sørgende enke?

Brug dog ressourcerne på noget mere fornuftigt...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-02-18 20:08
Accepteret svar
Fra : persens

Modtaget 119 point
Dato : 10-02-18 17:35

Nu må man jo ikke glemme, at en sådan undersøgelse skaber beskæftigelse i flere henseender:
Der er dem, der sikkert har brugt megen tid på dette vigtige projekt.
Dernæst kommer medierne, der skal lave myggen om til en elefant.
Så træder gravstensministeren på banen og skal i TV svare på inkvisitoriske spørgsmål om, hvad han/hun agter at gøre i sagen, hvilket så igen ender ud i, at en masse embedsmænd udsender skemaer til samtlige gejstlige, der skal udforme en handlingsplan gældende fra i går.
"En ny undersøgelse viser ....." - min bare ...!!!!!!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-02-18 20:23

Jeg troede lige jeg havde stillet det sidste spørgsmål på kandu, der igen var nede,
er der en ende spurts gevinst?

mig selv, min formue kan vist klare denne grænse, men min aske skal strøs ud til ænderne,
her fra vor badebro, så får de måske problemer med tung metaller og andet??

Og persens, du har helt ret, alt for mange menighedsråd, politikere og andre,
bruger for megen tid på nyttesløse undersøgelser.

Tænk at dø under en nedstyrtning gravsten,
en værdig død, hvor man måske senere møder sin kære,
i et senere liv, hvis nogen tror på det???

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-02-18 10:53

Tak for svaret persens.