/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kalender som sidepanel!
Fra : lukas2502
Vist : 206 gange
95 point
Dato : 02-02-18 14:35

Er det muligt at have en slags planlægningskalender som sidepanel?
Jeg har Win 7 pro.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-02-18 21:29

Citat
planlægningskalender som sidepanel?

I en Office fil, eller på skrivebordet??? lidt forvirrende spørgsmål.
Alt kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-02-18 22:40

Uddyb spørgsmålet lidt Lukas.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-18 00:47

Jeg bruger denne i min dagligdag = kan ALT/ koster penge en eller en PM.

https://www.youtube.com/user/TreeDBNotes

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-18 00:52

Citat
Jeg har Win 7 pro

Gå i START ? H-kli på skrivebord = Gadgets
Citat
Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål

Men IGEN = hvad/ hvor og til hvilket formål skal det bruges:
https://www.youtube.com/watch?v=h1PfrmCGFnk

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 03-02-18 08:33

En kalender, hvor det er muligt måned for måned at gøre notater, så at jeg kan blive husket på det der er vigtigt for mig.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-02-18 11:28

Hvis du i forvejen bruger en Google konto, så brug Googles Kalender - https://calendar.google.com

Det har den fordel at du kan se din kalender på alle platforme - smartphone, tablet og PC/Mac.
Plus du kan sætte alle de notifikationer du har lyst til, og evt. dele din kalender med andre (eller noget af den!)

Hvis du bruger Windows 10, så brug den indbyggede kalender (under Applications), og få den til at vise dine aftaler!
Der skal du selvfølgelig være foran din PC for at se påmindelserne

Ellers er der et hav af kalender app's til både Android og iPhone.
Er selv glad for Evernote, der har et væld af funktioner til al slags brug.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-18 14:27

I browseren VIVALDI (..søsat af tidligere OPERA udviklere):

https://vivaldi.com/download/?lang=da_DK

..er en kalender indbygget i HISTORY funktionen ..og kan sættes ind som sidepanel: https://www.digitaltrends.com/web/vivaldi-browser-histroy-feature-calendar-view/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-02-18 08:49

Citat
I browseren VIVALDI

Vil det sige at jeg skal udskifte min nuværende browser med Vivaldi?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-02-18 20:16

I min søgning efter kalendere, faldt jeg over: Kalenderchen 6 som opfylder mine behov.

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 11-02-18 20:19

Jeg har selv fundet en gratis kalender som nævnt