/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nogen der ved el cykel batteri
Fra : EiHaBr
Vist : 830 gange
200 point
Dato : 01-02-18 14:34

Hej
Jeg mangler en ny El cykelbatteri til en Winter El cykel.
Nogen der ved hvor man kan få den billigst men også god nok.
Den hedder Protanium BP-L2410SH1 og er 29,4 volt 10 Ah.
Man har da før hørt om nogen der lavede sådan nogle.

mvh Eigil

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-02-18 14:51
Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 03-02-18 08:25

Hvis du skal have et godt og billigt batteri ville jeg købe det hos BMSbattery.com. Her har jeg købt 3 gange. https://bmsbattery.com/63-ebike-battery

Ellers er jeg selv begyndt at bygge mit batteri udfra celler fra Kina. Der er meget billigere - og så kan man få nogle celler som holder meget længere (LiFePO4).

Husk at der kommer moms på + 160 kr i gebyr hvis du køber udenfor EU.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 04-02-18 12:54

prøv at kontakte:

http://elcykel-batterier.dk/?gclid=EAIaIQobChMI4PPSmpmM2QIVwecbCh0ZbgtzEAAYAiAAEgI-8fD_BwE

De kan garanteret hjælpe dig med batteri.

Accepteret svar
Fra : BilstrupV

Modtaget 200 point
Dato : 05-02-18 23:47

BatteriDoktor Aps.

Reparerer og giver rabat til medlemmer af ældresagen.
Jeg har ikke erfaring, men har set en annonce i "Ældre Sagen Tilbud" fra februar.

www.batteridoktor.dk
danny,@batteridoktor.dk

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 08-03-18 20:31

Tak for svaret BilstrupV.
Jeg har læst det i ældresagen prøver at sende den og ser hvor dan det går.