/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kødsavsklinger - HVOR ???
Fra : Tonganeseren
Vist : 382 gange
500 point
Dato : 30-01-18 21:32

Jeg skal bruge en ny klinge til min gamle Sandvik kødsav, som bærer nummeret 345. Har nu været rundt i forskellige forretninger i det nordsjællandske - men hidtil uden held.
Er der nogen som ved noget om den slags - altså hvor man kan købe sådan en dims.
Den måler 50 cm i længden.

Ellers God Nytår til alle.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 30-01-18 22:04
Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 30-01-18 22:49

Prøv H W Larsen i Kødbyen
Han har alt til køkken og slagtning

Jes

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-01-18 22:57

Hvorfor ikke bruge en fintandet fukssvans du kan jo altid rense den i kogende vand inden brug! Jeg har med lignede sav skåret en del løb over!
MV2

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-01-18 01:00
Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 31-01-18 15:06

Jeg bruger en Dewalt rundsav, den tager det både råt og frossen, ellers hør raket Madsen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-18 18:28

Tak for de mange gode råd. Det ser ud til, at et firma har 50 cm klinger med huller, og så er alting godt. Nu skal jeg i gang med at ringe. Tusinde tak.
Mærkeligt at Harald Halvpris ikke har den slags klinger.

Mvh.

Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 01-02-18 14:28
Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-18 14:50

Tak for svaret katekismus.

Yes!! Der var den. Nu går turen til Biltema. Skide godt. Tak!!!

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-18 15:01

Øh, hvad pokker sker der?