/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Flyttehund, skriveborde
Fra : warrior
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 28-01-18 15:58

Hej, Jeg har ledt efter ovenstående, som jeg ved findes, men kan ikke finde afbildning eller firma der sælger det. Jeg er på jagt efter en vogn hvor man tipper skrivebordet ned på siden, på hunden, og så låser det fast med en justerbar stang.
PÅ forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-18 17:05
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-18 17:07

Den er da godt nok dyr! Men den er sikkert god, så man ikke får løfteskader.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 28-01-18 18:10

Jeg har brugt en sækkevogn hvor jeg har bordpladen ind mod kroppen og benene lige ud i luften - man kan rent faktisk holde i skrivebordet og køre med sækkevognen det er en fordel at bordet står med den lange del op i luften da det ellers ville blive for bredt at køre rundt med jeg bruger en strik fra håndtag til håndtag på sækkevognen rundt om bordet så det ikke løber fra dig!
MV2

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 28-01-18 20:32

Tak for svaret Klaudi. Det er netop dette princip jeg efterlyste. Jeg har dog engang brugt en med en træplade i siden og kun med en enkelt stang til at holde bordet. Men denne i linket er mere holdbar, men sikkert også meget dyrere. Må se om jeg kan få arbejdsgiveren til at spendere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-18 21:03

velbekomme