/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tabt telefon
Fra : jensviggo
Vist : 188 gange
50 point
Dato : 28-01-18 06:40

NE har tabt sin telefon, eller glemt den et eller andet sted, det er to dage siden. Har prøvet at ringe til den, den ringer som den skal, altså er der strøm på batteriet, men kan som sagt ikke finde den.

Jeg har en iphone, og den har jeg ingen problemer med at finde/lokalisere hvis jeg ikke kan finde den.

NE`s telefon er en <huawei, findes der lignende sporingsværktø til denne?

jvk

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-01-18 07:06
Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-01-18 15:51

Hvis den er tabt/glemt i et offentligt transportmiddel så ring til den inden for normal kontortid. Hvis du er heldig så vil en som har med glemte sager at gøre tage den. Det samme gælder hvis den er tabt/glemt i en biograf, bar eller andet forlystelsessted.

Jeg har selv kørt rutebil og haft en mobil med i bussen hvor kontoret havde aftalt at ejeren kunne hente den ved et bestemt stoppested til en bestemt tid da ejeren ringede til telefonen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-18 23:59

OG? er den på nettet med diverse kort/ betalings programmer og andre oplysninger = få spærret ALT og HELST inden for 2 dage - som du skriver.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 29-01-18 06:46

Problemet er løst. Telefonen lå på toilettet.
Tak til alle.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 29-01-18 11:28

Rart at høre.