/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Acer bærbar PC Uønsket program
Fra : vagn2901
Vist : 190 gange
100 point
Dato : 25-01-18 15:39

Jeg har et irriterende program Amazon x86 som jeg ikke kan fjeren. Jeg får melding om at jeg ikke har administrationsadgang?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 25-01-18 16:14
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 26-01-18 11:33

prøv med undlocker

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-01-18 14:01
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-18 16:04

..eller Ccleaner: https://www.ccleaner.com/ccleaner/download

Først renser du registreringsdatabasen under menuen [Rens] (..med ALLE flueben sat).

Derefter går du i menuen Værktøjer -> Afinstaller programmer. Her finder du Amazon X..osv. og fjerner dette/disse. Skulle du ikke kunne dette? Så findes der under samme menu [Værktøjer] en funktion oppe til højre i en menu som hedder: [Slet]

Prøv...
Kør så [Rens] igen
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-01-18 21:11

Tror næppe det er virus eller ... andet u-ønsket, bare en simpel tilføjelse i browseren (plugin), som er meget simpelt at fjerne = se bedre efter næste gang du besøger sider eller installerer programmer og du ACCEPTERER SELV alt der muligvis følger med.