/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vurder mit site www.mopedpriser.dk`?
Fra : martinussen
Vist : 338 gange
100 point
Dato : 29-06-03 12:59

Goddag

Hvad synes I om mit projekt www.mopedpriser.dk`?

Jeg er stadig igang med siden, så jeg ville blive glad for noget "feedback" - ris & ros - forbedringer?

Og vil I kunne finde på at bruge siden? Og muligvis hvor ofte?

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 29-06-03 13:04

Har allerede luret den.
Det er en kanon idé, jeg vil helt sikkert bruge den.
Hvornår regner du med den er færdig?
Det er lækkert at man ikke skal høre 50 forskellige om hvad de synes om deres tun før man kan købe noget.

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-03 13:05

Helt sikkert det er da en fed ide! Det kan jo være med til at skabe priskrig = billigere priser til tun folket !

Siden er rigtig flot, dog syntes jeg du bør ændre skrifttypen i den midderste del med alt indholdet, den er ikke særlig køn. brug fx. Verdana i stedet for!

Og hva med alle de andre mærker af knallerter/Scootere skal de ikke på ?

Der er også en del små fejl, fx. fejl i nogle links, og sider der ikke rigtigt vises rigtigt osv....

Men helt klart en fed ide!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 13:09

*Jon - Hvilke links virker ikke?

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 13:13

"mikaelsol Dato : 29-06-03 13:04

Har allerede luret den.
Det er en kanon idé, jeg vil helt sikkert bruge den. - tak.. Det lyder godt..
Hvornår regner du med den er færdig?" hmm.. Jeg skal lige prøve at komme i kontakt med nogle firma'ere først.. Og derefter bli'r der jo en del opdatering arbejde.. Men lige nu sker der noget nyt derinde dagligt.. Så kig forbi en gang imellem, og du kan få et svar..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 13:13

linket til mopedlinks (scooter-tuning.dk's link!).... du har vist sat ; i stedet for : i linket...og så er der også en fejl hvis man trykker på "forhandler" og kommer ind på den side, er den menu der er i højre side lige pludseligt kommet ned i venstre siden i stedet for...

Jon - Moped.dk

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 13:48

Jon - Så er det rettet..!

Hva' det noget med at få en knap med moped.dk oppe øverst? imod et link på din side?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 13:56

Du kan da sagtens få et link på vores link side, for en knap !

Kommentar
Fra : mikaelsol

Dato : 29-06-03 14:16

Hvis du måske skrev en lille anmeldelse ved, eller linkede til en side med tunanmeldelse ville det også være kanon (synes jeg)

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 15:07

hmmm... Jeg kan jo ikke nå, at anmelde alle produkterne... Men I skal da være så hjertlig velkommen til at sende jeres anmeldelse..!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 15:09

det kunne være fedt hvis du lavede et system ligsom der ligger bag ved edbpriser.dk hvor alle kan bedømme produkterne og give det stjerner !!!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 15:25

Ja, sikkert.. Men jeg vil først have styr på om siden bli'r til noget eller ej.. Det kan jo være en fremtids tilføjelse..!

Men ville I købe derinde når siden kører som den skal?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 15:30

altså hvis alle de danske tun sider kom derind, ville jeg da klart kigge derinde og finde de billgiste stumper! Men det kræver jo også at siden bliver opdateret rigtigt ofte, så priserne hele tiden er up-to-date!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 15:40

Der vil komme rigtigt meget up-to-date.. (meget arbejde for mig..) Men jeg kan stadig ikke love at tun-firmaerne er med på ideen.. desværre..! Hvad nu hvis der kun kommer 5 firmaere derind.. - Vil du så stadig handle derinde?`?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 15:46

altså jeg ville jo nok kigge derinde og se om man kan få delene billigere derinde, end man kan på andre sider! På den måde spare jeg jo at kigge på 5 sider for at finde de billigste dele!

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 16:01

heheh... Du har forstået budskabet.. FED NOK!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 17:59

Hehe, bare så du ved det, er folk begyndt at opdage din side rundt omkring på div. formmer på nettet ! Folk glæder sig virkeligt til at du får det op og køre!!!

Såe, se og kom igang

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 29-06-03 18:01

hehehe nice nok.. Er det ikke kun på MG og mopedpower.dk?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-06-03 18:06

nej også SF (www.scooter-forum.dk)

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 03-01-06 12:21

Tak for svaret Jon.