/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Systemindstilling
Fra : Sandvad261
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 19-01-18 17:54

På min naturligvis MAC har jeg problemer med " Systemindstillinger " er adgang og kode bare OK.
Men går jeg over i " System & anonymitet " her kan jeg ikke få adgang med den samme kode.
Så jeg er på den, er der nogen her der ved hvad der skal til.
Hej

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-01-18 05:15

Du skal sikkert bruge dit Apple ID dér, på din 'naturligvis' MAC

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 21-01-18 10:10

Fejl 40 God søndag

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 21-01-18 12:19

Tak for svaret Stouenberg.
Ja det var en fejl 40 oven i købet en af den pinlige slags.
Jeg fandt ud af at jeg slet ikke havde lavet en kode, og derfor kunne jeg med koden fra systemindstillinger ikke komme ind.
Nå ja vi bliver jo alle ældre med årerne.