/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ikoner
Fra : jensviggo
Vist : 193 gange
100 point
Dato : 18-01-18 12:21

Findes der en nem måde at udskifte ikoner på skrivebordet på win 7.
Jeg har et ikon der hedder genbrugspladser, med kedeligt ikon, vil gerne udskifte det med et der har relation til genbrugspladser.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-18 13:25

Jeg har tilfældigvis en win 7 kørende nu.

Højreklik på din genvej og vælg egenskaber.

Vælg så tilpas

Så er der en knap vælg ikon

Nu bør der være en masse ikoner du kan vælge

Når du har valgt - så klik på anvend og bagefter på ok

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-01-18 06:34

Ovenstående, rigtige forklaring, virker også på Windows 10

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 19-01-18 06:41

Jeg har installeret google Earth. Har fundet google earth iconfil, og skal have den udskiftet med den der ligger på skrivebordet. Hvordan får jeg flyttet google iconfilen så jeg kan bruge den i stedet

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-01-18 06:44

Citat
Jeg har installeret google Earth. Har fundet google earth iconfil, og skal have den udskiftet med den der ligger på skrivebordet. Hvordan får jeg flyttet google iconfilen så jeg kan bruge den i stedet

Du gør som ovenstående, vælge Gennemse, og klikker dig vej til din nye ikon!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 19-01-18 06:54

Jamen det nye google Earth er ikke at finde

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 19-01-18 07:33

Jeg placerede iconfilen i overførsler, og hentede den derfra, så nu alt ok tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 19-01-18 07:34

Tak for svaret Eyvind.