/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
king pin life of crime
Fra : ultra2
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 13-01-18 18:43

hvor kan det hentes gratis

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-18 19:56

Du kan hente det her
https://firedrop.com/59a91bb50ca29ec6097949f757718211

Men pas på med hvad du klikker på da du kan risikerer at hente noget skidt!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-01-18 21:19
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 13-01-18 22:19

flt.rar kan jeg ikke pakke ud

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-18 22:43

Brug 7 zip det pakker alt ud og er gratis
http://www.7-zip.org/

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 13-01-18 23:14

7 zip pakken den ikke ud så dem kan bruges

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-18 23:26

Citat
Du kan hente det her
https://firedrop.com/59a91bb50ca29ec6097949f757718211

Men pas på med hvad du klikker på da du kan risikerer at hente noget skidt!

HVAD har du hentet ned og hvad hedder filerne/ størrelsen, som du vil udpakke?

MANGE af de ´filhosts´ der findes, har til vane at skifte originale ud med ? Mallware og andet godt som man så skal kæmpe en sej kamp med at fjerne.
Den på linket ser ´rimelig´ legal ud? hvad angår størrelse på dit ønske.
Citat
7 zip pakken den ikke ud så dem kan bruges

har du prøvet at åbne dit DONWLOAD = mappen som 7ZiP pakkede ud?7ZIP starter ikke det du har hentet,det pakker bare en MASSE filer ud - der burde (har ikke prøvet linket) være noget i mappen der hedder SETUP eller RUN filer - ELLER en TXT/ tekst fil der forklarer hvordan du kommer videre.

Men igen - ikke mig der har lagt filer eller andet på nettet - tag et Screenshot af hvad der ligger i mappen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-01-18 23:31

Jeg ved ikke hvad du gør, men jeg har hentet den fil og højreklikket på den og valgt 7zip>Udpak her og spillet virker!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-18 23:31

NB, når du bruger 7ZIP så vælg et sted du kan HUSKE hvor det udpakkes til, H KLIK på RAR filen og vælg UDPAK TIL og GEM ellers ligger det som i C: programmer/ 7ZIP, og der skulle så være en mappe der hedder ? UNPACK

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-18 23:35

Citat
Jeg ved ikke hvad du gør, men jeg har hentet den fil og højreklikket på den og valgt 7zip>Udpak her og spillet virker!

Spørger tror vist at INSTALLATIONEN starter af sig selv, men prøv lige at udpak til et sted du kan huske.

ELLERS kan du få 7ZIP til ´bare´ at vise (INDHOLD) filerne og starte derfra - enten ved at trække dem ud i en mappe eller starte INSTALL

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-18 23:47

Uden at have hentet hele filen ned, så skulle det gerne se sådant ud:
https://imgur.com/pIgqwb0
Og der skal du klikke på Kingpin.exe - så skulle du gerne kunne spille et eller andet...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-01-18 23:50

NB, der er også en README.txt fil som forklarer hvordan osv

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-01-18 10:11

takl har fået det til at virke hr klaudi kan bare ikke huske om det virker med mus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-01-18 10:42

Startskærm virker mus ikke på, her er det piletaster og Enter. (på min gamle xp)

I spillet kan man panorere rundt med mus (eller brug A-D W-S)

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-01-18 16:47

virker fint naboens søn er glad
nu mangler han serioussam persien eller hvad det nu hedder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-01-18 14:50

Ok, så må han jo købe det!

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 15-01-18 15:59

tak forhjælpen så prøver vi at finde det på nettet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-18 16:49

Her er et i kan afprøve http://sauerbraten.org/

Jeg har SS First and Second Encounter + SS2, ved bare ikke lige hvordan du henter dem!

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-01-18 16:03

tak for spillet beklager det går lidt langsomt jeg ligger med lunge betændelse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-01-18 23:07

øvøv, go' bedring

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-18 09:27

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 26-02-18 11:23

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-02-18 12:32

velbekomme

Jeg har SS First and Second Encounter + SS2, ved bare ikke lige hvordan du henter dem!