/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
blogspot.dk
Fra : mig-selv
Vist : 306 gange
100 point
Dato : 01-01-18 22:52

Hvor gemmer de billeder og tekst, man oploader til den side sig henne.
Går de ind på sin Google konto eller hvad = kan ikke finde de billeder jeg har uploadet.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 02-01-18 10:21

finder ikke noget der hedder blogspot.dk hilsen Steen og godt nytår

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 03-01-18 10:41

Blogspot er vel en slags "hjemmeside", hvor man uploader sine billeder m.v., som man vil have folk til at se, mens tingene bliver liggende på computeren, hvor Blogspot så linker til dem.
Prøv som forsøg at uploade et billede rigtig langsomt, og læg så undervejs mærke til, hvad der sker, og hvor der bliver "gemt".
Dér finder du så nok de ting, der er blevet væk.
Skriv ned undervejs

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-01-18 13:29

Billeder ligger på nettet, og der skulle måske have stået at det er Google Sites, troede bare at blogspot var mere kendt blandt brugere

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-18 22:28

Hvis du har lavet en side på google sites så kan du finde dine filer i Administrer website.

Log ind på din side og tast G og så M, eller klik på tandhjul oppe til højre, og vælg Administrer website, så åbner siden Administrer website, ude til venstre kan du klikke på vedhæftede filer,
så får du en oversigt over dine filer mm.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 17-01-18 21:59

Citat
kan du klikke på vedhæftede filer,

Har været i ADMIN, og kan kun se link til det billede der ligger på siden og det er det samme som sidens navn - kan ikke se hvor det ligger på nettet/ Google - men jeg kan sagtens fjerne ´links´ osv.
Kan se det ikke ligger i mine Google Photos/ billeder = måske fordi jeg har slettet en masse via mobilos.

Prøver lige at lege lidt mere med ´siden´ den har trods alt stået ledig i mange år.