/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
usb -> lptport
Fra : petermadsen81
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 28-06-03 23:14

kan man via et ekstra kabel tilslutte en usb printer til en printerserver der kun har en lpt indgang?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 28-06-03 23:21

Hej petermadsen81

Nej du kan kun tilslutte en printer til hver printerport på din printerserver. Dog har du mulighed for på printerporten at sætte en switchbox, som du så manuelt skal vælge printer fra.

De kan købes hos www.danbit.dk

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-03 23:26

Jeg kom til at tænke på at det måske er sådan en du er ude efter

Du kan også købe en "usb til Parralel" adapter for 300 kr, hvis du mener det er noget du kan bruge: http://www.hd.dk/adaptere/index.html

Den giver dig mulighed for at tilslutte en usbprinter til parralelporten.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : petermadsen81

Dato : 28-06-03 23:29

Det var nemlig lige det *s*

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 28-06-03 23:35

Haha, det undrer mig bare. Jeg har aldrig set en printer der ikke har parralelport