/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Icloud og Ipad Air
Fra : ingelein
Vist : 110 gange
100 point
Dato : 20-12-17 13:12

Jeg er så træt af at jeg hele tiden får at vide at upload til Icloud mislykkes, fordi jeg ikke har nok plads.
Jeg vil kun have opdateret og gemt indstillinger samt mulighed for at finde en tabt Ipad.
Jeg har været i indstillinger og har slået fotos og alt andet unødvendigt fra.
Hidtil har jeg ikke haft lyst til at opgradere til 50 Gb, selvom det kun koster 7 kr om måneden.
Men alle de mislykkede forsøg min Ipad gør, koster batteritid.
Så.... det er lige før jeg hellere vil betale de 7 kr pr. Måned. I stedet for at få disse evindelige påmindelser.
Hvad gør I?
Hvordan bruger i Icloud?
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-12-17 14:21

Citat
I stedet for at få disse evindelige påmindelser.

Det er trods alt en gratis service, om der så lige følger en reklame med kan man leve med.
Selv bruger jeg Dropboks og Google drev = uden at jeg får ´reklamer´ jeg kan få en mail fra Dropboks om at opdatere.
Har også en konto her:
https://www.4shared.com/
men den bliver kun brugt på pc, så ved ikke om der følger andet med..

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-12-17 04:55

iCloud sucks!

Download Google Drive og/eller DropBox, det virker uden problemer, og kan synkroniseres med f.eks din smartphone/iPhone. Findes til både smartphone,iPad/iPhone og PC/Mac.

Du kan 'tjene' ekstra plads på Dropbox ved at få andre til at bruge DropBox.
Og på begge kan du billigt købe mere plads, hvis du får behov for det.

En anden mulighed er Microsoft Onedrive, som også har en app til iPad. (og snmartphone/PC)
Så kan man synkronisere med sin Windows PC, hvis man har sådan én

Jeg bruger alle 3 løsninger, til forskellige backup funktioner.
Og det er skide fedt at de billeder man tager med sin telefon straks sendes til skyen, så man ikke selv behøver at bøvle med at flytte og kopiere dem over manuelt.
Og så har du altid dine billeder hvis du skulle miste din telefon!