/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Stofanet Hjælp
Fra : gangster50
Vist : 2548 gange
43 point
Dato : 28-06-03 22:43

Vi har Stofanet og har købt en Switch, vi har ikke familie opkobling. Jeg har lige fået geninstalleret Windows XP Home på den nyeste (en Dell) og så stikker jeg stikket i og laver startsiden om til http://signon.stofanet.dk men den dukker ikke op!? hvad skal jeg gøre? for jeg fik geninstalleret den nye (Dell) computer skulle jeg bare stikke stikket i og vupsi så kunne jeg logge på internettet, men det kan jeg ikke her, hvad skal jeg gøre?!?!?!

Hilsen gangster50

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-06-03 22:51

Ring til stofanet hotline tlf 75641734. De har åben lang tid hver dag. De er meget flinke, og hurtige.
Du kan risikere at skulle betale kr. 249,00, men det skal de oplyse dig om, hvis du skal betale noget.
Jeg har brugt dem meget, og har aldrig skulle betale.
Husk du betaler jo for denne service via dit abb.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-06-03 22:53

Startsiden hedder forresten : http://212.10.10.20/

MVH

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 28-06-03 23:15

jeg har ikke aktiveret Windows hos Dell, så der er nok derfor at der kommer en tom side. Hvordan får jeg den lille boks til at komme frem så jeg kan aktivere mit Windows xp??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-03 17:09

Siderne signon.stofanet.dk og flexrate.dk kan kun benyttes fra en StofaNet opkobling. Hvis du benytter en StofaNet opkobling og alligevel ikke kan se de nye sider, har du muligvis ikke fået ændret din proxy-opsætning som beskrevet på http://www.stofanet.dk/nytlogin.html.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:46

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH