/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
voodoo2 under winxpdk
Fra : jak
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 15-12-01 17:13

jeg kan ikke finde nogle drivers til mit voodoo2 kort som jeg kan få til at virke under winxpdk.
hvis der er nogle der kan hjælpe mig ville jeg blive glad.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-12-01 17:14

"jak" <jak.news@kandu.dk> wrote in message
news:TwKS7.4159$Q3.623751@news010.worldonline.dk...
> jeg kan ikke finde nogle drivers til mit voodoo2 kort som jeg kan få til
> at virke under winxpdk.
> hvis der er nogle der kan hjælpe mig ville jeg blive glad.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Hvis du kigger lidt tilbage i denne gruppe, så vil du finde noget om en der
søgte efter VooDoo3 drivere til XP (Voodoo3 i XP ?) Der kan du se hvad der
skete.

Kim Larsen

Kommentar
Fra : jak

Dato : 15-12-01 17:32

jeg kan ikke finde det

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-01 17:50

Hej Jak
Prøv at kikke her
http://www.guru3d.com/files/pafiledb.php?PHPSESSID=3f3a02d90ce4ffdb9e98e603aab1dd89&action=viewcat&id=11
Her skulle der være en driver du kan bruge
MVH Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-01 17:55
Kommentar
Fra : jak

Dato : 15-12-01 18:54

den virker ikke under xp.har prøvet,når jeg installere den så forsvinder min lyd.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-01 18:58

Det forstår jeg ikke der står den kan bruges både til 2000 og XP
Windows2000/XP Voodoo2 Drivers
Prøv at instalerer dit lydkort igen efter du har instaleret Voodoo2 driveren
MVH Brian

Kommentar
Fra : jak

Dato : 15-12-01 19:03

det har jeg prøvet.men jeg har prøvet om starwars racer episode 1,kan finde mit grafikkort,men det kan det ikke

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-01 19:13

Tillæg før du instalerer den nye driver skal du afinstalerer den gamle først
du kan også prøve med denne her
http://www.guru3d.com/files/pafiledb.php?PHPSESSID=3f3a02d90ce4ffdb9e98e603aab1dd89&action=viewfile&fid=220&id=11
MVH Brian

Kommentar
Fra : jak

Dato : 15-12-01 19:32

den virker heller ikke.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-01 20:16

Hej igen
Jeg forstår stadigvæk ikke du kan kører på de overnævnte driver
men jeg har fundet et par links mere med nogle driver til voodoo
http://www.voodoo.dk/drivers/drivers.asp
eller
http://www.voodoofiles.com/type.asp
MVH Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 15-12-01 21:31

Hej jak

Hvis du ikke kan finde en driver, ud fra alle de link briani har givet dig,---så tror jeg du enten bliver nød til at vente med en installation af WinXP indtil der "måske" kommer en driver der understøtter dit Grafikkort,---ellers må du måske se i øjnene at Woodoo2 er "forældet" i forhold til XP,--dermed sagt,--du må investere i et nyere Grafikkort.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 15-12-01 23:58

PS:
Faldt lige over denne side http://www.ntcompatible.com/3dfxfaq.shtml måske har den noget du kan bruge.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-12-01 15:22

"jak" <jak.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:TwKS7.4159$Q3.623751@news010.worldonline.dk...
> jeg kan ikke finde nogle drivers til mit voodoo2 kort som jeg kan få til
> at virke under winxpdk.
> hvis der er nogle der kan hjælpe mig ville jeg blive glad.

http://www.ntcompatible.com/3dfxfaq.shtml

- jeg skrev selv efter nogle Voodoo2 drivere og fik svaret
www.voodoofiles.com - problemer er bare, at disse drivere ikke dur' til XP,
men dem der ligger på ntcompatible.com fungerer rent faktisk - man får endda
det velkendte "3Dfx"-logo frem, når voodoo blir' aktiveret.

- Da jeg installerede driveren, fremkom beskeden om, at denne drivere ikke
var skrevet til WinXP, og muligvis ikke ville kunne fungere - dette svarede
jeg imidlertid bare OK til, og lod den installere - efter en genstart (tror
nok, den sku' genstarte) - afprøvede jeg en N64-emulator med Mario og vupti
Voodoo 2 kørte under XP.

/JK

Kommentar
Fra : jak

Dato : 11-01-02 19:17

nu ved jeg jo ikke om du har rianbow six, men jeg kan ikke køre det under xp men kan i 98