/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Egernredekasse
Fra : guenter
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 12-12-17 11:18

Da jeg har 2 egern i min have, har jeg købt en redekasse til dem, men hvilket verdenshjørne skal indgangen vende mod? Jeg bor et sted, hvor der en åbent og ofte blæst. Hvor højt op i træet skal kassen sættes? Jeg har meget høje fyrretræer og et par store bøgetræer. Jeg har også et stort valnøddetræ, men der skal kassen ikke op, for vi konkurrerer om nødderne om efteråret, så jeg kan fodre dem hele vinteren. Jeg ved godt de selv laver depoter, men de bliver ofte til nye træer, fordi de glemmer depoterne.

Accepteret svar
Fra : anuarak

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-17 14:21

på facebook er der en gruppe https://www.facebook.com/groups/Egernliv/?ref=bookmarks
der kan du finde meget nyttig viden

Godkendelse af svar
Fra : guenter

Dato : 12-12-17 16:33

Tak for svaret anuarak.